Slidbaner til MicroSoft optisk mus - SØGES~
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 15-08-01 22:59

Så skete det, slidpuderne på min MS Optical IntelliMouse® er slidt helt i
bund.
Hvad gør man så...
Forlanger man en ny mus, da der stadig er 6 mdr's garanti tilbage?
Køber man nogle nye 'slidbaner' på MS hjemmeside?

Eller kan man selv kreere nogle nye 'slidbaner' til sin "opslidte" mus?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : ServicePACK

Dato : 15-08-01 23:03

Brug din reklamations ret!

SP
Rasmus A. Nielsen. <rasmus@@bbservice.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7cCe7.255$5f.10907@news.get2net.dk...

Fra : JYK

Dato : 16-08-01 10:17

Brug reklamations-garantien!

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

Fra : Uni Bull

Dato : 16-08-01 16:05

"JYK" <jyk@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Brug reklamations-garantien!

Arh - helt ærligt. I kan altså ikke forvente at slid som følge af almindelig
(omend intens) brug omfattes af den almindelige reklamationsret. Beklager!
Du får jo heller ikke nye dæk på din bil hvis du har slidt dem op inden for
det første år vel !?
--
Uni Bull

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 16-08-01 17:23

"Rasmus A. Nielsen." skrev:

> Forlanger man en ny mus, da der stadig er 6 mdr's garanti tilbage?

Ovennævnte var ment som en >>Joke<<!
Jeg kunne da aldrig finde på at forlange nye sliddele til min bil, hvis de
var blevet opslidte inden for garanti perioden grundet megen brug.

> Køber man nogle nye 'slidbaner' på MS hjemmeside?

Kan man købe nye 'slidbaner'?

> Eller kan man selv kreere nogle nye
> 'slidbaner' til sin "opslidte" mus?

PT. kører min mus rigtigt fint på små strimler klar tape, men skulle der
være nogle andre der ude med en bedre løsning, så lad mig endelig høre!

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-08-01 17:25

>Ovennævnte var ment som en >>Joke<<!

Det plejer at hjælpe at sætte en smiley - f.eks.
Det skulle ikke undre mig om nogle ville kræve nye slidbaner på
reklamationsretten.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.