Hvordan installerer jeg Netscape under Deb~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-01-01 09:57

Jeg har en minimal debianboks (2.2r2), som der nu er stærke kræfter der
ønsker at Netscape Communicator ligger på (og gerne med en mere stabil
java end i 4.61'eren).

Det kan jeg simpelthen ikke finde ud af med de 3 CD'ere jeg har hentet
fra nettet, og jeg kan ikke finde noget på debian.org -- det skyldes dog
nok at jeg ikke ved hvad jeg skal spørge om.

Er der en venlig sjæl der vil give mig en URL til en forklaring eller
de(n) debianpakke(r) jeg skal bruge, så jeg kan tage dem med hjem?

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 16-01-01 10:44

On Tue, 16 Jan 2001 09:57:26 +0100, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

>Er der en venlig sjæl der vil give mig en URL til en forklaring eller
>de(n) debianpakke(r) jeg skal bruge, så jeg kan tage dem med hjem?

prøv:

$ apt-cache search netscape

Jeg vil gætte på at du skal installere noget a la:

# apt-get install netscape-base-476

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-01-01 11:02

Michael Lyngbøl wrote:

> prøv:
>
> $ apt-cache search netscape
>
> Jeg vil gætte på at du skal installere noget a la:
>
> # apt-get install netscape-base-476

Nu har jeg ikke dyret her. Vil ovenstående installere hele Netscape,
eller blot de wrapperfunktioner som er nødvendige for at afvikle Netscape,
hvorefter man selv kan installere resten? (Jeg kiggede lidt på netscape3,
som åbenabrt var netop sådan).

Er der ikke en med en Debiankasse som vil fortælle mig hvilke pakker der
er installeret når Netscape kører?

Fra : Leo Laursen

Dato : 16-01-01 13:06

I artikel <3A641C0A.D7F4E7DD@bigfoot.com>, skrev
"=?iso-8859-1?Q?Thorbj=F8rn?= Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com>:

> Er der ikke en med en Debiankasse som vil fortælle mig hvilke pakker
> der er installeret når Netscape kører?

Jeg har følgende:
netscape-base-4_1%3a4.76-1_i386.deb
netscape-base-476_4.76-1_i386.deb