ScanJet 4200C (Error 2141)
Fra : Holm

Dato : 15-08-01 22:16

Efter utallige forsøg med at installere det medfølgende program får jeg
meddelelsen:
An error was detected in your scanning software settings. Please reinstall
your scanning software (2141)
Herefter hjælper det ikke med gen-installation. Jeg har prøvet med nyt
software fra HP's hjemmeside, men heller ikke det kan få scanneren til at
virke.
Er der nogen der har et godt forslag til at rette fejlen vil det være rigtig
godt.
mvh
Inge Lise Holm

Fra : JSM

Dato : 16-08-01 08:34

"Holm" <holm@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> virke.
> Er der nogen der har et godt forslag til at rette fejlen vil det være

Hvilket OS bruger du ?
Har du forresten prøvet at ringe til HP support på 39294099 ?
mvh
JSM

Fra : Holm

Dato : 17-08-01 21:10

"JSM" <jsevel@forum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigtig
> >
> Hvilket OS bruger du ?
> Har du forresten prøvet at ringe til HP support på 39294099 ?

Jeg har Windows 98 og PC'en er en Compaq Presario - jeg vil, ringe til HP
support på mandag, hvis ikke der kommer nogle løsninger her i weekenden -
den scanner er ret iriterende at ha' stående når den ikke du'er.