P4 prisfald?
Fra : Volker Dawideit

Dato : 15-08-01 20:29

For et stykke tid siden skrev Sol ComON, at Intel ville halvere priserne på
P4 ´erne. Er der nogen der tør give bud på, om og hvornår det slår igennem i
danmark? Jeg skal nemlig til at købe en, men gider ikke at være helt til
grin.

Mvh. Volker

Fra : Wizeguy

Dato : 15-08-01 22:01

Vent med at købe Pentium 4, ellers bevæger du dig ind i en blindgyde. Intel
vil nemlig senere på året markedsføre en ny forbedret udgave af Pentium 4
(Northwood), og så vil den nuværende platform blive udfaset. Man kan
sammenligne det lidt med AMD's overgang fra slot A til sokkel A.

Hvornår prisfaldet på de nuværende Pentium 4 (Williamette) slår igennem er
svært at sige, men prøv selv at følge med på sider som www.anandtech.com og
www.tomshardware.com
--
Best regards,
Anders Albrechtsen, AKA Wizeguy

Fra : Volker Dawideit

Dato : 16-08-01 15:41

"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message
> [...]
> vil nemlig senere på året markedsføre en ny forbedret udgave af Pentium 4
> (Northwood), og så vil den nuværende platform blive udfaset. > snip...

jeg kan godt se det, jeg ER helt til grin, uanset hvad og hvornår jeg køber.

Mvh. Volker

Fra : Thf

Dato : 16-08-01 19:53

>"Wizeguy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message
>Intel
>
>jeg kan godt se det, jeg ER helt til grin, uanset hvad og hvornår jeg køber.
På den anden side, hvis P4 falder til bare 60% af nupris, så kan jeg fint
leve med en på ca. 1,6 gHZ.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Lasse Krogh Thygesen

Dato : 18-08-01 13:37

On Wed, 15 Aug 2001 21:28:35 +0200, "Volker Dawideit" <vd@c.dk> wrote:

> [...]
>danmark? Jeg skal nemlig til at købe en, men gider ikke at være helt til

Der har været et prisfald i sidste uge, men de skulle vist nok også
også komme et den 28. august.

--
Maverick OS Project - http://www.maverick-os.dk/
Personal Homepage - http://www.lkt.person.dk/ (In danish)