Strømforsyning ???
Fra : Dovenlas

Dato : 15-08-01 19:49

Hej NG

Jeg har et problem..

Jeg har lget lidt med en TravelStar fra IBM som jeg gerne ville prøve at
sætte i min Desktop, jeg fik købt en converter hos Brinck Eletronik, og det
så da også ud til at passe fint.....MEN maskinen startede op et par gange
men hvergang den prøvede at læse på disken lukkede maskinen (win2000) Efter
et par gange virker det som Strømforsyningen er stået af..der er ikke det
kendte lille spin med ventilatoren når den får strøm første gang. Den virker
meget død :( Det er så her jeg indrømmer at det er strømforsyning nr 2 som
står af, jeg kunne ikke umiddelbart henfører til den første aflivning af
strømforsyning til at have ralation til den lille disk..men efter nr 2 kunne
noget tyde på det........

Disken har både siddet som Master/Slave på Ide2, i diveres kombinationer.

Her kommer I så på banen..... Hvad er det som kan være årsagen til at min
strømforsyninger står af ? Er det virkelig muligt at brænde en
strømforsyning af med en lille disk ??
Og kan man gøre noget for at redde strømforsyningen ? Det er alligevel 500
kr hvergang man skal købe en ny ?

Håber der er nogen som kan hjælpe :)

/Chr