Hvad er bedst
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 15-08-01 18:42

Vi er ved at kigge på en billig PC. Vi har fået øje på nogle hos BJ Trading.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken af disse 2
computere i synes er det bedste køb:

Computeren skal bruges til internet, lidt spil og til at skrive opgaver på.

Super D 750 - 17
Indhold Beskrivelse
Processor AMD Duron 750MHz
Bundkort EliteGroup ECS - K7VZA
Ram 128 MB SD-Ram (PC-133)
Grafik Riva 32 MB M64 TNT2
Harddisk 30,6 GB Maxtor 7200rpm
Lydkort 16 Bit
Speaker 140Watt
Diskdrev 1,44MB 3,5"
Cddrev 52X Samsung
Keyboard Windows tastatur
Mus Viking PS2 m/scroll
Kabinet Miditover ATX m/300Watt strømforsyning
Screen Jean 17" 0.28DP
Pris med moms 6.045 kr.

Ekstra D 750 - 17
Indhold Beskrivelse
Processor AMD Duron 750MHz
Bundkort PC Chips 810 LMR
Ram 256 MB SD-Ram (PC-133)
Grafik SIS 64 MB AGP
Harddisk IBM 40 GB
Netkort 10/100 Mbit
Lydkort 16 Bit Lydkort
Speaker 140 Watt
Diskdrev Alphs 1,44MB 3,5"
Cddrev Samsung 52X
Keyboard Windows tastatur
Mus Chic PS2
Kabinet Miditover ATX 300 Watt (støjsvag)
Screen Jean 17" 0.28DP
Pris med moms 5.745 kr.

Mvh

Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-08-01 19:02

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote in message
> [...]
> computere i synes er det bedste køb:
>
> Computeren skal bruges til internet, lidt spil og til at skrive opgaver

Jeg ved ikke hvilken der er bedst. Men du skal ivertfald ofre lidt på Mus og
tastatur. Især når du siger du skal lave skriveopgaver på den...

Men sæt 2, lyder nu bedst/billigst.

Men ellers gode tilbud, på en billig pc. Hvis det skal være noget lidt mere
hardkore.. kan det altid betale sig at købe delene for sig, og derefter
samle pc´en.