Ultra bay på IBM Thinkpad
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 15-08-01 17:04

Hej NG

Jeg er den lykkelige ejer af en IBM T20 bærbar.

Jeg har installeret win2000 på den og nu mangler jeg en driver til
Ultrabay2000.

Er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvordan det fungere med win2000

På forhånd tak

Mvh

Lars

Fra : Jan Viegand

Dato : 15-08-01 19:37

"Lars Kræmmer" <lars.kraemmer@mail.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg er den lykkelige ejer af en IBM T20 bærbar.
>
> Jeg har installeret win2000 på den og nu mangler jeg en driver til
> Ultrabay2000.

Du snakker vel om den indbyggede? Jeg mener at der ikke er nogen speciel
driver til ultrabay, men derimod til de enheder man putter ind. Jeg har en
T22, hvor jeg bruger ultrabay til cd/dvd, diskettedrev og ekstra batteri og
alle er understøttede via W2000, dvs. at jeg ikke skulle finde ekstra
drivere.

Jan

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-08-01 14:30

Det er korrekt.
Ultrabay 2000 kræver ikke ekstra drivers for at fungere i Windows 2000.

Claus Sørensen, Laptop4u