Gratis PBS certificerede løsninger
Fra : Jacob

Dato : 14-01-01 22:30

Findes der andre gratis løsninger der er certificeret af PBS til at
håndtere betalingerne end CashCow - FreeBSD løsning helst.

Synes at huske at SUN på et tidspunkt var fremme med det, men kunne
ikke umiddelbart finde noget på hjemmesiden.

Jacob

Fra : Jens Kristian Søgaar~

Dato : 14-01-01 23:00

Jacob <jacob@albers.dk> writes:

> Findes der andre gratis løsninger der er certificeret af PBS til at
> håndtere betalingerne end CashCow - FreeBSD løsning helst.

Hvad har du imod CashCow?

> Synes at huske at SUN på et tidspunkt var fremme med det, men kunne
> ikke umiddelbart finde noget på hjemmesiden.

Japs, SUN har noget mere eller mindre gratis stuff. Du skulle blot
bruge JSP eller Servlets såvidt jeg husker (har lige installeret
TomCat JSP/Servlets på en række servere, så jeg kan roligt sige, at
hvis du ikke har TomCat installeret nu -- så er det nemmere at gå
igang med CashCow)

--
Jens Kristian Søgaard,
jk@soegaard.net -- http://www.jksoegaard.dk/

Fra : Jacob

Dato : 14-01-01 23:55

On 14 Jan 2001 23:00:20 +0100, Jens Kristian Søgaard <jk@soegaard.net>
wrote:

>Hvad har du imod CashCow?

Absolutely intet - ville bare høre om der var andre også

Jacob

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 15-01-01 09:04

On Sun, 14 Jan 2001 22:29:31 +0100, Jacob wrote:
>Findes der andre gratis løsninger der er certificeret af PBS til at
>håndtere betalingerne end CashCow - FreeBSD løsning helst.

Nogle kloge hoveder arbejder AFAIK på en FreeBSD 'certificering' (check
via CashCow maillinglistarkivet)

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 15-01-01 21:57

Jacob> Findes der andre gratis løsninger der er certificeret af PBS
Jacob> til at håndtere betalingerne end CashCow - FreeBSD løsning
Jacob> helst.

Jacob> Synes at huske at SUN på et tidspunkt var fremme med det, men
Jacob> kunne ikke umiddelbart finde noget på hjemmesiden.

Der er lidt på http://www.sun.dk/presse/1999/990608.1.html men jeg kan
heller ikke finde download linket. Prøv at kontakte Sun - de kan
sikkert hjælpe dig.

MvH
Karsten