Makker til badminton søges
Fra : ca

Dato : 15-08-01 13:27

Vi er to badmintonspillere som søger to andre til en times spil hver søndag
fra kl. 18-19. i Lyngby hvor vi allerede har en bane. Vi er to mænd i den
bedste alder - 45 år som spiller habilt - ikke top eliten men er gode
for en god kamp. Hvis der skulle være nogle som godt kunne tænke sig at få
motion en times tid hver søndag, kan der selvfølgelig svarres her eller på:
ole@2880auto-elektro.dk

Mvh. Lotte

Fra : Deaster

Dato : 24-08-01 12:53

"ca" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> motion en times tid hver søndag, kan der selvfølgelig svarres her eller

Hmmm to voksne mænd hvor den ene hedder Lotte, lyder lidt skummelt i mine
ører.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk