Brænder
Fra : John Nielsen

Dato : 15-08-01 09:34

Hej NG

Jeg har lige købt en Lite-on brænder, kan dog ikke
huske modellen men det er vist 12x 10x 32x.
har sat den i maskinen hvor der også sidder en gammel
Mitzumi brænder.
Mitzumi som pri og Lite-on som sek på samme kabel.
Når jeg starter Adaptec brænderprogrammet op viser
finder det Mitzumi drevet rigtigt men ikke Lite-on. Det
vises kun som et alm cd rom drev.
Adaptec ver 4.05 mener jeg.
Har ledet efter driver til Lite-on men kan ikke rigtig finde
noget jeg kan bruge.
Har jeg glemt at installer noget eller hvad?

Alle ideer modtages med kyshånd.
På forhånd tak

John Nielsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-08-01 12:28

Måske skal du vistnok gøre et eller andet....
Fx undersøge om Adaptec programmet understøtter Lite On brænderen eller om
det skal opdateres. Du mangler ikke nogen driver.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Christian Bak

Dato : 15-08-01 18:22

> [...]
> Hej NG
>
> Når jeg starter Adaptec brænderprogrammet op viser
> finder det Mitzumi drevet rigtigt men ikke Lite-on. Det

Driveren er en del af brænderprogrammet, som næsten helt sikkert skal
opdateres, hvis det skal understøtte en nyere brænder. Du kan prøve denne
her, som er til version 4.05, engelsk:
ftp://ftp.roxio.com/roxio/Products/en/ECDC/Cdc-EFGS.exe
Ellers kan du finde updates på www.roxio.com som nu administrerer easy
cd-creator.

Christian