Brænder problem
Fra : John Nielsen

Dato : 15-08-01 09:26

Hej NG

Jeg har lige købt en Lite-on brænder, kan dog ikke
huske modellen men det er vist 12x 10x 32x.
har sat den i maskinen hvor der også sidder en gammel
Mitzumi brænder.
Mitzumi som pri og Lite-on som sek på samme kabel.
Når jeg starter Adaptec brænderprogrammet op viser
finder det Mitzumi drevet rigtigt men ikke Lite-on. Det
vises kun som et alm cd rom drev.
Adaptec ver 4.05 mener jeg.
Har ledet efter driver til Lite-on men kan ikke rigtig finde
noget jeg kan bruge.
Har jeg glemt at installer noget eller hvad?

Alle ideer modtages med kyshånd.
På forhånd tak

John Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 15-08-01 10:28

On Wed, 15 Aug 2001 10:26:11 +0200, "John Nielsen" <qw@qw.dk> wrote:

> [...]
>Har ledet efter driver til Lite-on men kan ikke rigtig finde
>noget jeg kan bruge.
>Har jeg glemt at installer noget eller hvad?

Hej

Løsningen er simpel. Opdater brænderprogrammet til en
nyere version som kender Liteon brænderen.
F.eks. Easy CD Creator 5

Eller brug den medfølgende Nero 5. Så kan du også
gøre brænde 90 minutters skiver. Det kan Easy CD ikke

Mvh Mogens

Fra : Janus Nielsen

Dato : 15-08-01 10:45

Virkede det Mogens?

Fra : Mogens

Dato : 15-08-01 11:40

On Wed, 15 Aug 2001 11:45:09 +0200, "Janus Nielsen" <info@djjanus.dk>
wrote:

>Virkede det Mogens?

Det var ikke mig der havde problemet.

Mvh Mogens

Fra : Janus Nielsen

Dato : 15-08-01 12:07

Ups.... Sorry!
Virker det John Nielsen ?!?!

Mvh Janus

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-08-01 10:57

Hej John !
Har du indstillet jumberne rigtigt bag på drevne ( master og slave )
Jeg havde nogenlunde samme problem med min HP 9710 i .
HP brænderen skal køre slave ( harddisk på denne side er sat til master )
for og virke som cd - brænder , kører den master vises den kun som cd - rom
drev .

Hilsen Henrik