Program til at vise AVI, MPEG, DivX...
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 15-08-01 05:14

Hej NG!

Jeg mangler et program til at vise AVI-, MPEG- og DivX-filer under
Linux. Lidt som Windows Mediaplayer (selvfølgelig bare meget bedre). Den
skal gerne 'æde' de fleste codecs.

Nogle forslag?

Martin

Fra : Henrik Farre

Dato : 15-08-01 05:21

Yello

I artikel <3B79F6F2.C1314D61@jarl.dk>, skrev "Martin Agersted Jarl"

http://xmps.sourceforge.net/

http://192.190.173.45/homepage/

http://xine.sourceforge.net/index.html

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre (enrique@obel.auc.dk)

Webpage: http://Welcome.to/Webbench
-If I where God, I would recompile the penguin with --enable-flying.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 17-08-01 00:51

Hejsa!

Henrik Farre wrote:

> [...]
> Henrik Farre (enrique@obel.auc.dk)
>
> Webpage: http://Welcome.to/Webbench
> -If I where God, I would recompile the penguin with --enable-flying.

Det vil jeg prøve. Mange tak!
Martin

Fra : Henrik Farre

Dato : 17-08-01 01:23

Yello

I artikel <3B7C5C53.301520E1@jarl.dk>, skrev "Martin Agersted Jarl"
<martin@jarl.dk>:

> [...]

Jeg har lige prøvet xine, det var dog en RH rpm til mit Mandrake sys, så
det var lidt den brokkede sig over, f.eks. kunne jeg ikke få lyd til at
virke, men den kunne fint læse de avi og mpeg filer jeg har liggende.

Fra : Tom Gravgaard Christ~

Dato : 16-08-01 22:04

http://mplayer.sourceforge.net

-tgc