Shared Folders ???
Fra : James

Dato : 14-08-01 22:35

Hej NG.
Et hurtigt spørgsmål:

Jeg køre win2k og har fx to mapper som er delt.
Begge mapper er delt for fx adminnistrator og kun den ene mappe er delt for
"guest"
Men når guest logger på kan han se bægge mapper, men kan selfølgelig kun
åbne den ene pga. han kun har fået adgang til denne ene mappe og det er jo
også fint nok.
Men så er det jeg siger til mig selv! hvorfor skal guest overhovet kunne se
den mappe han som han alligevel ikke har adgang til. Er der ikke en eller
anden instilling der gør at brugeren kun kan se det de har adgang til
????????
Ved godt at man kan sætte $ bagefter, men så er der jo ingen der kan se det
og så e rvi jo lige vidt.
På forhånd TAK.
-James

Fra : Jens

Dato : 18-08-01 09:15

"James" <james@talent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ????????
> Ved godt at man kan sætte $ bagefter, men så er der jo ingen der kan se

Prøv at ændre sikkerhedsindstillingen "Tilgå denne computer fra netværket".
Kan ikke lige huske hvor man finder den i W2K.

Jens