Lydkort stået af?
Fra : Esben

Dato : 14-08-01 21:21

Mit SB16 ISA lydkort giver kun en skratten i den ene kanal. Jeg har testet
med alle former for kabler, udgange, højttalere etc. og er kommet til den
konklusion at lydkortet er stået af. Har andre været ude for noget lignende?

--
Esben

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-08-01 21:17

Esben <esben@huleboer.dk> skrev i en news:9lc0ol$1uv$1@sunsite.dk
> [...]
> med alle former for kabler, udgange, højttalere etc. og er kommet til den
> konklusion at lydkortet er stået af. Har andre været ude for noget

Min bror havde samme problem for nylig, prøv at tage kortet ud og rens
kontakt fladerne evt. med et viskelæder eller lign. det hjalp ihvertfald hos
min bror.

Mvh
Per

Fra : Esben

Dato : 14-08-01 23:57

"Per Beer Hansen" <perbeer@bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> >

> Min bror havde samme problem for nylig, prøv at tage kortet ud og rens
> kontakt fladerne evt. med et viskelæder eller lign. det hjalp ihvertfald

Ok - det prøver jeg.

--
Esben

Fra : Esben