drivere søges
Fra : Finn Jensen

Dato : 14-08-01 20:29

Hej,

Jeg har noget med et gult spørgsmålstegn ved som hedder PCI Multimedia
Audio Device.

Det er mit lydkort som er indbygget i bundkortet. Lydkortet skulle
oprindelig være et VIA 97.

Kender nogen et sted hvor jeg kan få fat i disse drivere??

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 14-08-01 20:40

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprindelig være et VIA 97.
>
> Kender nogen et sted hvor jeg kan få fat i disse drivere??

Fulgte der ikke en CD med dit motherboard? Ellers prøv fabrikantens
hjemmeside.

/Anders

Fra : Torben Christensen

Dato : 14-08-01 22:16

Hvis det er et kt133a chipsæt skulle det være denne fil
http://www.via.com.tw/download/drivers/68mu120a.exe

Men ellers kik på http://www.via.com.tw

--
mvh. Torben