Pjuske skal føde, hvornår???
Fra : Runa M. Olsen

Dato : 14-08-01 18:20

Min lille Pjuskepige skal ha' killinger. Jeg ved godt, at hun skal gå i 63
dage, men det var altså i går. Kan en kat "gå over" tiden???

Fra : Britta Larsen

Dato : 14-08-01 21:25

"Runa M. Olsen" <runa@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Min lille Pjuskepige skal ha' killinger. Jeg ved godt, at hun skal gå i 63
> dage, men det var altså i går. Kan en kat "gå over" tiden???

Det tror jeg nu sagtens de kan :)
Det er vel lige som så m<nge andre dyr, så tror du kan tage det stille og
roligt et par dage endnu :)
Jeg har dog aldrig hængt mig nøje med hvornår en kat er blevet parret :)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-08-01 22:41

Hej Runa

Det er ganske normalt, at de går nogle dage over tiden.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 15-08-01 16:04

Runa M. Olsen <runa@olsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b79621e$0$325$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Min lille Pjuskepige skal ha' killinger. Jeg ved godt, at hun skal gå i 63
> dage, men det var altså i går. Kan en kat "gå over" tiden???

Katte kan sagtens gå over tid. Jeg stillede samme spørgsmål for ikke så lang
tid siden her i gruppen og fik at vide at det er helt normalt, men hvis der
går længere end 70 dage skal dyrlæge kontaktes (hvor er det rart at man kan
dele sin nykomne viden med andre
Min kat fødte i mandags. Fire killinger fik hun Jeg er lidt bekymret for
den mindste - den bliver hele tiden skubbet til ved mælken og er ikke så
stærk

Men held og lykke med killingerne,- jeg håber at høre hvordan det gik.

Hilsen Tina