Et lille fif !
Fra : Preben Nyhus

Dato : 14-08-01 18:14

Hvem har ikke prøvet at få natten spoleret af et barn med
mellemørebetændelse ???
Vi har fundet en løsning, der måske kan redde bare lidt af den kære
nattesøvn:
Man tager autostolen fra bilen og sætter i soveværelset og placerer det
ulykkelig barn heri.
Barnet ligger/sidder så godt at det kan sove, men noget af trykket tages af
ørerne, da barnet ikke ligger helt ned.

Fortsat god nat.
Mvh.
Preben

Fra : Riber&Lumholdt

Dato : 14-08-01 21:48

Det lyder da genialt, det vil vi prøve hvis det 7 9 13 skulle blive aktuelt
igen.
Du får lige et andet fif med på vejen.
Hvis du skal børnesikre dine vinduer, den type med hasper på, er
plasticstrips ret effektive samt en billig løsning istedet for at købe dyre
børnesikringer som nogle pilfingre alligevel er istand til at få dirket op.

Hilsen Pernille

Fra : Anette Friis Helland

Dato : 20-09-01 20:05

Esnamin dråber, mener jeg de hedder, skulle også være ret fantastiske mod
mellemørebetændelse!
Det kan fås på apoteket.