Skelet til dk.edb.system.unix-FAQ klargjor~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-01-01 14:36

Jeg har nu konstrueret et - stort set - tomt skelet som har potentiale
for at blive en god, stor FAQ for gruppen her, hvis vi alle gør en
indsats for at vedligeholde den.

http://unixsnedkeren.dk/dk.edb.system.unix

Alle kan registrere sig og bidrage. Bidragydere får automatisk credit.

Er der interesse for følgende?

o En regelmæssig postning af indholdsfortegnelsen med et link? Hvor
tit?
o En robotmail til førstegangsskribenter med indholdsfortegnelsen eller
den fulde tekst?
o Statistik i gruppen over bidragydere?

Andet?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 13-01-01 19:31

Det er da et kanon initiativ

> o En regelmæssig postning af indholdsfortegnelsen med et link? Hvor
> tit?

Mindst en gang i ugen, selvom hver dag ville være fristende, så nye altid
kan se hvor de skal checke først.

> o En robotmail til førstegangsskribenter med indholdsfortegnelsen eller
> den fulde tekst?

Smart, men der skal da kun være et link, samt kort tekst om hvad og hvorfor.
Kunne det evt. være en reply-posting på førstegangs-skriverens spørgsmål i
nyhedsgrupen?

> o Statistik i gruppen over bidragydere?

Hvad skal formålet med det være?
At give rekrutteringsbureauer (endnu) et værktøj?
Der kan vel være andre gode formål, men jeg kan ikke lige se hvad.

Bare min ubetydelige mening.

--
Tonny