hjælp til den største NewBie :o))
Fra : Raggamuffin

Dato : 11-01-01 22:23

Hej NG !

Jeg har installeret Red Hat 7 på min gamle maskine, i den sidder også et
Vegas 100 Mbit netkort. Jeg har et magen til siden i min win2k maskine, der
genkendes det som et Macronix kort. På nettet har jeg så fundet ud af at man
kan bruge tulip driveren. Jeg fulgte vejledningen på denne side :
http://www.scyld.com/network/updates.html og uden at have læst den
ordentligt forsøgte jeg at installere den som en RPM Package, men som jeg
senere kunne læse, virkede det ikke i Red Hat, der skulle de installeres
individuelt. Men når jeg forsøger på det, virkeder det slet ikke .... Jeg
får mange hundrede fejl og dermed ingen tulip.o fil :( I vejledningen står
der, at man ved i Red Hat 7 skal indsætte følgende
option -I/usr/src/linux/include , men det bibliotek findes ikke på min
computer, hvad skal jeg så bruge her ??? Jeg har prøvet at
bruge -I/usr/include/linux , men det hjælper heller ikke .....

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ????

Og så må i undskylde hvis der er noget jeg helt har misforstået, men jeg er
altså en kæmpe newbie på dette område ....