Foreslå et DVD-Rom drev
Fra : Kong Kent

Dato : 14-08-01 13:16

Jeg står for at skal udskifte mit CD-Rom drev og har besluttet mig for at
købe et DVD-Rom drev i stedet (det kan jo bruges til begge dele)

Jeg har hørt godt om Pioneer, men hvad med Asus? Er de lige så gode til
DVD-Rom som de er til grafikkort og bundkort?

Og hvilke dvd-rom drev er lettest at fjerne regionskoder på?

På forhånd tak.

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Madsen

Dato : 14-08-01 14:12

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev:

> Og hvilke dvd-rom drev er lettest at fjerne regionskoder på?

Det ved de sikkert meget mere om i:

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Brian Olsen

Dato : 14-08-01 14:16

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message
> [...]
> DVD-Rom som de er til grafikkort og bundkort?
>
> Og hvilke dvd-rom drev er lettest at fjerne regionskoder på?

Et Asus E612 er et kanon godt køb !!

Det er lydløst, kører ATA66 samtidig med det har bevaret
en 512 kb buffer... Det læser alt du stopper i det... og sidst
men ikke mindst... Du gør det kodefrit ved at fjerne en jumper !!

Det går du ikke galt i byen med...

MVH
Brian Olsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-08-01 15:36

> [...]
> DVD-Rom som de er til grafikkort og bundkort?
>
> Og hvilke dvd-rom drev er lettest at fjerne regionskoder på?

Hej Kong kent

Jeg har et Acer 16/40 X DVD/CD-rom drev

Et rigtigt godt, og stabilt drev. Har endnu ikk haft problemer med
Regionskoder... Man skifter bare...