Spacetast brugt som scroll-ned-knap
Fra : Mette Bech

Dato : 14-08-01 11:41

Hej

Prøv at gå ind på siden http://www.computerworld.dk/ og tryk
herefter på spacetasten på tastaturet - den virker her som
scroll-ned-knap.

Er der nogen der ved hvordan det er det lavet?

Mvh
Mette

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 14-08-01 12:48

Det er bare noget MSIE gør, det er ikke kun Computerworld at det er sådan.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-08-01 13:24

Marten Ølgaard skrev:

>Det er bare noget MSIE gør, det er ikke kun Computerworld at det er sådan.

Yup, og shift-space kører den anden vej.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Mette

Dato : 14-08-01 13:52

> Yup, og shift-space kører den anden vej.

Skide smart og tak for svaret

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 14-08-01 14:32

> Skide smart og tak for svaret

Hvorfor er det så smart i forhold til page-up og -down?

Kim

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-08-01 09:20

On Tue, 14 Aug 2001 15:31:30 +0200, "Kim Søvsø Pedersen"
<ksp@diaphoni.dk> wrote:

>Hvorfor er det så smart i forhold til page-up og -down?

Hvis man har højre hånd på musen og venstre på keyboardet, så gør det
navigeringen hurtigere end at skulle flytte højre hånd fra musen,
venstre hånd til PgDn/PgUp, eller at gribe fat i rullebaren i
browservinduet med musen (forudsat at man ikke har rullemus).

--
- Peter Brodersen

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 15-08-01 12:00

> [...]
> venstre hånd til PgDn/PgUp, eller at gribe fat i rullebaren i
> browservinduet med musen (forudsat at man ikke har rullemus).

Venstre hånd er vel normalt ikke så meget i brug, når man surfer? Den kan
vel passende hygge sig på PgDn/PgUp? :)

Kim