Win2k driver til: RubyTech PCMCIA 10/100Mb~
Fra : Dxl

Dato : 14-08-01 11:09

Nogen der kan hjælpe mig med de driver. På deres HP kan man ikke finde
noget, måske du kan?

Mvh Dxl

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-08-01 13:25

Har du prøvet via denne side: www.windrivers.com ?

Jeg mener dog bare, at de har link til producentens side.
Men prøv

Mvh.
Mikael

Fra : Karl Otto Sostack

Dato : 14-08-01 21:46

Prøv denne adresse, de forhandler Rubytech produkter:
akcom@ak-computers.dk

--

mvh Karl Otto

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 14-08-01 22:03

Virker den her ikke ?

http://www.rubytech.com.tw/admin/upload/drivers/29870-EN-6200Px-SC-ST(TC3299
A).exe

Husk at kopiere hele linket.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-08-01 22:36

Tue, 14 Aug 2001 23:02:35 +0200, skrev "Kasper Pedersen"
<huleboer@stofanet.dk>:

>Husk at kopiere hele linket.

Hvis du indstillede din OE efter
<http://kommunalbastards.org/oe/ombryd.html> og følger
vejledningen, så vil du undgå at links op til 132 tegn bliver
knækket, samtidig vil dine indlæg kunne citeres bedre

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 15-08-01 21:38

Ved du hvor man kan gøre det i Outlook 2000 ?
Mange tak for hjælpen ellers.

Fra : Madsen

Dato : 15-08-01 22:26

"Kasper Pedersen" <huleboer@stofanet.dk> skrev:

[Ombryd ved 132 tegn]
> Ved du hvor man kan gøre det i Outlook 2000 ?
> Mange tak for hjælpen ellers.

Funktioner > Indstillinger > Postformat > Indstillinger.
Her ser du nøjagtig samme billede som dette:
<http://kommunalbastards.org/oe/grafik/linielaengde.gif>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-08-01 23:31

Wed, 15 Aug 2001 22:37:45 +0200, skrev "Kasper Pedersen"
<huleboer@stofanet.dk>:

>Ved du hvor man kan gøre det i Outlook 2000 ?

Desværre ikke. men prøv at spørg i

med venlig hilsen
Knud