Åndernes Magt.
Fra : J¤mfruen\)

Dato : 13-08-01 09:06

hej Gruppe.

Hvem så Åndernes magt igår aftes lidt over kl 21.

Er der nogen der "tilfældigvis" har optaget udsendelsen på video
?? og kan citere Professor Preben Plum i hans udtalelser om
bevismaterialet der allerede eksisterer , de tvivlende ikke gider
gennemgå.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Ole Mortensen

Dato : 14-08-01 22:37

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> ?? og kan citere Professor Preben Plum i hans udtalelser om
> bevismaterialet der allerede eksisterer , de tvivlende ikke gider

Jeg så udsendelsen men optog den ikke. Det var pudsigt, lidt sørgeligt
næsten, at han fortrød at han havde afsløret et medium i svindel og mente
han dermed var gået skeptikernes ærinde. Det viser da hans hæderlighed og
det må da give større troværdighed til hans andre undersøgelser der har
positivt resultat.

Hvis du ønsker et indblik i nyere undersøgelser af psi-fænonmener, kan jeg
anbefale Dean Radin, "The Conscious Universe - The scientific truth of
psychic phenomena". Ja, og disse undersøgelser udført af af flere uafhængige
forskere ved forskellige universiteter, bekræfter eksistensen af
psi-fænomener.
Jeg synes bogen er meget fin i sin gennengang af eksperimenter, fejlkilder,
statistik, videnskabsteori og mange andre relevante emner, og jeg tror at
resultaterne fra de videnskabelige undersøgelser efterhånden vil flytte det
videnskabelige "establishment".

Fra : PV

Dato : 16-08-01 14:22

Ja, det han sagde var jo at han fortrød at sandheden var kommet frem - meget
hæderligt!

PV

Fra : Bjarne Laursen

Dato : 15-08-01 18:58

"J¤mfruen\)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> wrote:
>Er der nogen der "tilfældigvis" har optaget udsendelsen på video
>??
Jo da.
Jeg poster lydsiden i dk.binaer. (billederne er ikke så nødvendige)
Den omtalte del kommer vist omkring 35min, altså i slutningen.

-Bjarne Laursen

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 16-08-01 21:16

"Bjarne Laursen" <pyramide@po.ia.dk> skrev i en meddelelse
> Jo da.
> Jeg poster lydsiden i dk.binaer. (billederne er ikke så
nødvendige)
> Den omtalte del kommer vist omkring 35min, altså i slutningen.

Tusind tak for dit besvær.....men jeg kan altså ikke få noget fra
andet end den første fil............resten står kun med nogle
mystiske tegn - hvad gør jeg forkert??

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : PV

Dato : 17-08-01 08:17

Det du skal gøre afhænger af hvilket program du benytter til at læse nyheder

Du skal vælge alle beskederne og så finde en funktion som hedder noget i
retning af 'Combine og Decode'
Det hedder den i hvert fald i Outlook Newsreader, hvor den findes under
'Message' menuen

Håber det hjælper
PV

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 17-08-01 19:51

"PV" <ven1000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
noget i
> retning af 'Combine og Decode'
> Det hedder den i hvert fald i Outlook Newsreader, hvor den

Takker, så blev jeg da lidt klogere idag oxo ;) De ER hentet *S*

Kærlige hilsner
J¤mfruen)