fejlmeddelse ved startup.
Fra : Gugge

Dato : 14-08-01 08:57

Jeg får en fejlmeddelse hver gang jeg starter win98 op fra Internet Explorer
5.5.
Det er den obligatoriske fejlmeddelse.
Men det synes er rimelig underligt, da jeg ikke starter explorer op, men den
kommer af sig selv.
Hvordan kan det være, og i så fald hvad skyldes denne fejlmeddelse.

--
Gugge

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 14-08-01 13:12

"Gugge" <gugge@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får en fejlmeddelse hver gang jeg starter win98 op fra Internet
Explorer
> 5.5.
> Det er den obligatoriske fejlmeddelse.

Hvad er det for en obligatorisk fejlmedd.? Er det "Explorer har foretaget en
ugyldig/ulovlig handling i..."?

> Men det synes er rimelig underligt, da jeg ikke starter explorer op, men
den
> kommer af sig selv.
> Hvordan kan det være, og i så fald hvad skyldes denne fejlmeddelse.

Hvis den obligatoriske fejlmedd. er den jeg tror det er, er det et spørgsmål
om din maskineopsætning og andre programmmer på din maskine.

--
/Kasper
<http://www.kyndsberg.dk/>

Fra : Gevaldi

Dato : 15-08-01 19:43

> [...]
> kommer af sig selv.
> Hvordan kan det være, og i så fald hvad skyldes denne fejlmeddelse.

Du kan da ikke starte win98 op fra IE, det må som det er skruet sammen være omvendt.