Guide til selvbyg af pc - hvor ???
Fra : Dalle

Dato : 14-08-01 06:58

Hej

Jeg har valgt, at min næste computer skal være hjemmebygget, men er der
nogle stedet på nettet, hvor man kan læse lidt om det selv at bygge
computer - det må da meget gerne være på dansk.

Mvh

Jan

Fra : Lauridsen

Dato : 14-08-01 09:41

Hej Jan
Der findes en udmærket guide på denne side: http://www.tweakup.dk/

Kig i menuen under "Byg en PC"

Mvh.
Lars

Fra : Christian Riis

Dato : 14-08-01 10:18

Dansdata har en udemærket (engelsk) guide, med mange billeder og gode tips
og tricks.

http://www.dansdata.com/buildpc.htm

Held og lykke med projektet!

/Christian