En skærm på 4 maskiner
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 13-08-01 21:11

Hej NG

Jeg så forleden dag hos en systemadministrator en black box der sad mellem
hans skærm og 4 maskiner, han kunne så skifte mellem disse maskine ved at
trykke crtl og det tal han havde black boxen havde tildelt computerne. Dvs
at han vha, en skærm kunne arbejde med 4 computere på en gang.

Mit spørgsmål er så, hvad hedder denne black box ?? Hvor kan jeg købe den ??

Med venlig hilsen Jesper Kristensen

Fra : --==JKADK==--

Dato : 13-08-01 21:31

"Jesper Kristensen" <nixpille@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> at han vha, en skærm kunne arbejde med 4 computere på en gang.
>
> Mit spørgsmål er så, hvad hedder denne black box ?? Hvor kan

Det hedder en skærm switch og kan købes i de fleste gode
computer forretninger .. i mange prisklasser .. de billige er
generelt manuelle og de dyre er som den du så ..

prøv at lede på www.edbpriser.dk

MVH

Fra : JLL

Dato : 13-08-01 23:26

Det kunne være denne
http://www.blue-line.dk/Tilbehoer.asp?MetaKompType=27
De er herredyre, men de virker ufatteligt godt.
VH JL

Fra : Torben Christensen

Dato : 14-08-01 00:05

> [...]
> at han vha, en skærm kunne arbejde med 4 computere på en gang.
>
> Mit spørgsmål er så, hvad hedder denne black box ?? Hvor kan jeg købe den

CPUswitch eller bare switchbox.

Kik på http://www.edbpriser.dk under hardware/switchbox.

--
mvh. Torben