wu-ftp server svarer ikke???
Fra : Torben Sørensen

Dato : 08-01-01 11:28

Hej med jer

Jeg har en server (Mandrake 7.2) som hvor jeg har installeret wu-ftp (den
der var med distributionen).
Det der sker er følgende:

>ftp 10.10.0.1
>modules compiled-in:
>_

....eller der omkring!!! Og jeg kan ikke får kontakt til serveren!!!!

! ! ! H J Æ L P ! ! !

/regards
Torben Sørensen

Torben Sørensen
Notes/Domino udvikler - Intranet
Bankernes EDB Central
Absalonsvej 2 - 7400 Herning - DENMARK
tos@notes.bec.dk - (+45) 9626-6763

Fra : Tommy

Dato : 08-01-01 12:50

"Torben Sørensen" wrote:

> [...]
> der var med distributionen).
> Det der sker er følgende:

> ...eller der omkring!!! Og jeg kan ikke får kontakt til serveren!!!!

Er den startet ?

Hilsen http://coolscreen.dk

Fra : Torben Sørensen

Dato : 08-01-01 13:01

> Er den startet ?

Ja det ser det ud til!!
Hvis jeg stopper den, og prøver at connecte igen, får jeg en anden besked
(server not running. Start server and try again) eller der omkring...
hmmm... så det ser ud til at den køre....

anything else???

/regards
Torben Sørensen