Mangler power led.
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 13-08-01 15:02

Er der nogle der ved hvor man kan købe en power ledning til sit kabinet. Det
er den ledning der går fra power knappen og ned til mb'et. det er til et
Aopen HQ08 high tower.

Crosspostet i dk.edb, dk.edb.hardware

Takker
--
Regards

Jeppe Jensen
Remove 1 in email

Fra : Bagle

Dato : 13-08-01 19:53

Den burde sidde i kabinettet

-Bagle

<3b77de19$0$31243$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>...

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-08-01 08:38

Den var i stykker da jeg fik den. Og jeg gider ærlig talt ikke sende et
kabinet tilbage p.g.a det udover det var det fra PRC, og det er jo ikke dem
med det bedste ry.

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-08-01 21:39

"Jeppe Jensen" <Jeppe-BJ@Bestseller.dk1> skrev i en meddelelse
> Den var i stykker da jeg fik den.

Og nu har du vendt den rigtigt ?

Enhver elektronikforretning kan du købe et nyt LED for et par kroner, brug
ledning/stik fra det du har da stikket er det største problem at lave.

Brian

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 17-08-01 08:01

Ledningen fejler ikke noget med kontakten er i stykker, ikke selve knappen,
det er bare et stykke plast, det er kontakten der siger klik klik :)

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 17-08-01 14:33

On Fri, 17 Aug 2001 09:00:40 +0200, "Jeppe Jensen"
<Jeppe-BJ@Bestseller.dk1> wrote:

>Ledningen fejler ikke noget med kontakten er i stykker, ikke selve knappen,
>det er bare et stykke plast, det er kontakten der siger klik klik :)

Problemet opstår i din forkortning af led(ningen). En led er en
lysdiode.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 18-08-01 23:40

Ok, ja det var jo ikke meningen.

Men nu har jeg sendt en mail til Aopen :). og her er svaret:

Hi Mr. Jensen,
please send us your postal adress then we will send you an a new powerswitch
with then wires.
regards
Sven Stüwe-Mies

Så de får to tommelfingere op for extrem god service....

Jeppe Jensen
Remove 1 in e-mail

---