Diskettedrev til Thinkpad 760LD
Fra : Johan Rasmussen

Dato : 09-08-01 10:53

Hej

Jeg har lige fået et irriterende problem med min bærbare Thinkpad 760LD.
Problemet består i, at jeg har gjort det eksterne diskettedrev til den væk,
og derfor ikke kan boote på en startdiskette.
Jeg fik brug for at boote på en startdiskette, da jeg i aftes ville
formatere den. Jeg har erhvervet mig Win98Lite, som modificerer win98
installationen. Hvad jeg ikke var klar over var, at 98lite krævede en
genstart efter endt formatering, og det er jo et problem : ). Så nu kan jeg
altså ikke start min computer, da c drevet er uden styresystem, computeren
understøtter ikke boot fra cdrom og jeg mangler diskettedrevet.

Kan jeg på noget måde boote min Thinkpad på nuværende tidspunkt, nej vel???

Da jeg har et pcmcia netkort, har jeg ikke meget lyst til at skulle købe et
nyt diskettedrev til den (hvis man overhovedet kan købe det mere). Så hvis
du bor i Aalborg/Nørresundby (eller max 30 km væk), og har et diskettedrev,
som passer til en thinkpad 760, så ville jeg blive glad, hvis jeg må komme
og låne det i de 30 sekunder det tager at boote på en startdiskette, så jeg
kan få sat win98 installationen igang igen. Du kan kontakte mig på
johan@lousdal.dk eller 28709370

Håber ikke det er alt for OT

Mvh Johan Rasmussen

crosspost til dk.edb.harware.drev