Soltek 75kav
Fra : Mathias Christensen

Dato : 11-08-01 15:14

Nogen der ved om der problemer med at køre med et sådan bundkort og et TNT2
grafikkort? Ram: 512MB PQI. Min computer fryser hele tiden. Jeg kører med de
nyeste drivere.

Mvh

Mathias

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 11-08-01 20:37

Tjek din RAM. Det kan være, de er fejlbehæftede. Du kan teste dem med
MemTest86 2.7 (http://www.teresaudio.com/memtest86/#download7)

Fra : Mogens

Dato : 13-08-01 19:57

On Sat, 11 Aug 2001 21:37:23 +0200, "Søren 'Mufoxe' Lund Jensen"
<mufoxe@stofanet.dk> wrote:

>Tjek din RAM. Det kan være, de er fejlbehæftede. Du kan teste dem med
>MemTest86 2.7 (http://www.teresaudio.com/memtest86/#download7)

Det kan også være for lidt strøm. Er det en 300W strømforsyning ?

Kører selv TNT2 på et Soltek SL75KAV uden problemer.
( Dog med Apacer RAM )

Mvh Mogens

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 14-08-01 10:43

Kører med Creative TNT2 Vanta PCI og 2*128 mb PQI pc133 og no
problemos......

Mathias Christensen <mathias_christensen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b752f6b$0$3247$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...