Compaq bærbar - er der nogle der har erfar~
Fra : Thomas Vestergaard

Dato : 10-08-01 21:37

Hej

Jeg overvejer at købe en Compaq Presario 12XL406
- Celeron 700 Mhz, 64 ram, 6gb HD, 56Kmodem
(der er et større dansk supermarked der har den på tilbud næste uge)

Er der nogle der har nogle generelle erfaringer med Compaq bærbar,
gode/dårlige?

Skærmen er en 12,1" HPA - min bekymring er om jeg vil blive træt at den, da
HPA ikke er lige så godt som en TFT-skærm

tak

Fra : NNN

Dato : 12-08-01 15:07

Jeg har haft lille broderen til den en 12xl302, men det er med tft skærm.
Og jeg må sige at jeg har været meget glad for den, men jeg blev meget
hurtig træt af den lille skærm.
Men jeg synes at 7999,- er et godt tilbud for den.
Jeg må indrømme at jeg kender intet til hpa skærm, men hvis det er dårligere
end en dstn skærmtype, synes jeg at du skal overveje det dit købt.