Logitech og Windows
Fra : Finn Jensen

Dato : 13-08-01 17:04

Hej alle,

Er det bare mig eller er Logitech og Windows en uheldig sammen blanding??

Jeg syntes jeg har haft problemer med alle mine mus og joystick, både under
Win 3.11, Win 95, Win 98 og nu seneste Win ME som nok er den værste.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-08-01 17:47

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Er det bare mig eller er Logitech og Windows en uheldig sammen blanding??

Det kan være en uheldig blanding, især hvis der er flere mus tilstede. Men
som oftest har jeg dog fået det til at fungere tilfredsstillende, måske
fordi jeg ikke gider bruge alle de "smarte" som webwheel... Hvad problemer
oplever du?

Den værste mus jeg har prøvet (jeg har testet logitech muse) var
iFeel-musen - den virkede ganske simpelt ikke mere end to minutter, før det
hele skulle genstartes. Det skyldtes versionskonflikter eller sådan.
Ærgeligt, for det er nogle gode mus de laver.

Vh

Peter Skjelbo

--
Driller computeren - klik ind på www.eaid.dk for råd, hjælp og vejledning
Nyt hardware - tjek www.eaid.dk/epinion

Fra : Finn Jensen

Dato : 13-08-01 18:02

"Peter Skjelbo, eaid.dk" <peter@eaid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fordi jeg ikke gider bruge alle de "smarte" som webwheel... Hvad problemer

Pt. bruger jeg en Optical Wheel Mouse model USB men USB var noget værre hø
under ME da den installerede sig 2 gange under 2 forskellige navne. Jeg
satte den på PS/2 porten via en dims og fjernede Logitech softwaren og
installerede kun Logitech driverne. Det virker OK og hjulet fungere også.

Men alle de mus fra Logitech jeg har haft og brugt Logitech softwaren har
der gået kludder i systemet.

Logitech er ellers en dejlig behagelig mus at bruge og specielt Optical som
har en laserstråle i stedet for et gummi hjul. Jeg ville blot ønske at
softwaren virkede bedre med Windows end tilfældet er.

Ang. Joystickene så er det samme problem med den tilhørende software som med
musene.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Madsen

Dato : 13-08-01 23:14

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev:

> Er det bare mig eller er Logitech og Windows en uheldig sammen blanding??

Har aldrig haft problemer her og har kørt med Logitech siden
Win3.11 var moderne.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-08-01 07:54

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message news:uiYd7.2125$W3.171570@news000.worldonline.dk...

> Har aldrig haft problemer her og har kørt med Logitech siden
> Win3.11 var moderne.

Det samme her !

--
Ejvind

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-08-01 13:46

Jeg har heller aldrig haft nogle problemer, har du prøvet at downloade de nyeste drivere fra Logitechs side?

http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles.cfm

Mvh.
Mikael