Hvilke ram skal jeg vælge?
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-08-01 16:29

Jeg står og skal til at købe 512 mb ram.

Jeg skal enten have PQI eller Veritech, men hvilke er mest stabile?

De skal helst køre cas 2-2-2.

Resten af mit system:

TBird 800 Slot A
Asus K7V-T
128mb Apacer PC133 (+512 når jeg ved hvilket mærke)
SBLive Player 1024
3Dfx Voodoo 3 2000
2 stk Realtek 8139 netkort (10/100 mbit)

Jeg kører Win2K Pro +SP2

Mvh Thomas

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-08-01 13:48

Veritech skulle være de bedste, jeg kører dog udelukkende Apacer.

Da jeg ikke rigtig stoler på de billige.

Mvh.
Mikael