Sejlmærker, hvordan findes det ?.
Fra : Roderiet

Dato : 12-11-11 11:27

Hej der Jeg vil have nye sejl til skivet. Båden er en Arietta 31 fra
1971. Båden er tegnet af Olle Enderlein i 1964 og sat i glasfiberproduktion
fra måske 1968 på Fiskebækværftet ved Marstrand, Sverige. Der er bygget 250
af dem og så vidt vides er min den første i Danmark. Det gamle storsejl
bærer sejlmærket AR 31 D 1 . Det kan være noget som tidligere ejere
har sat på fordi disse som jeg heller ikke vidste/ved hvad det
oprindelige/originale sejlmærke er. Jeg søger nu med lys og lygte efter
efter et oprindeligt/originalt sejlmærke om et sådant findes. Er der
nogen som har et godt bud på hvilket eller hvordan jeg kan finde det ?.
mvh Niels F.

Fra : Søren

Dato : 12-11-11 21:03

Hej Niels,

Hvis du viser sejlmageren det billede jeg linker til, så kan han sagtens
lave det på dit nye storsejl.

http://sailingthefjords.blogspot.com/p/pasing-boats.html det er billede 29
af 59 der er af en Arietta 31.

Mvh.