Kryotech i DK?
Fra : Martin

Dato : 13-08-01 14:39

Forhandles Kryotech i DK? hvis ja, er der så nogle der har et link? Ikke
fordi jeg skal til at købe, vil bare ha' en ide om prisniveau'et.

Mvh.
Søren

Fra : Jakob M

Dato : 13-08-01 23:08

"Martin" <skryder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Forhandles Kryotech i DK? hvis ja, er der så nogle der har et link? Ikke
> fordi jeg skal til at købe, vil bare ha' en ide om prisniveau'et.

Kender ingen forhandlere i DK, men de er dyre !. Se her :
http://www.sys.com/products/cold-fusion/barebones.html

Mvh
Jakob

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 14-08-01 08:03

Asetek (www.asetek.com) har en løsning, der hedder VapoChill, som minder
meget om KryoTech og så er den dansk :) Flere butikker i DK fører deres
kabinetter bl.a. SHG (www.shg.dk)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 14-08-01 08:33

Martin wrote:

> Forhandles Kryotech i DK? hvis ja, er der så nogle der har et link? Ikke
> fordi jeg skal til at købe, vil bare ha' en ide om prisniveau'et.

<http://www.comcool.dk/>

Mvh
Roberto