Politisk Chikane plus tyveri og indbrud be~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-11-11 12:12

Foerst bukker TDC DSL,Kabel TV og Erhverv under for
aktionaer pres fra DF! Og beskylder mig for at bryde
reglerne for brug af nyhedsgrupperne og lukkede min
forbindelse, tre gange i traek!
(Selvom at jeg altid var OnTopic og fulgte fundsatsen,
Langt mere end stoerstedelen af skribenterne)

Noget der vel og maerke er injuirier!
(jeg kviterede ved at skynde mig at vaere off topic
og bryde fundsatsen)

DF ved at jeg har ret i mine beskyldninger ellers
havde de sagsoegt mig for Injuirier
(der er ikke noget politisk parti der finder sig i den
slags beskyldninger hvis de er usande!)

Saa det blev aktionaer pres istedet, TDC maa selvrfolgelig
selv bestemme hvem de vil have som kunde, men beskyldninger
om misbrug af nyhedsgrupperne er stadigvaek injuirier!
(og det er nemt at bevise med et arkiv fra tidsrummet det
drejer sig om og en kopi af brevet de sendte mig)

Saa det kan vaere jeg hiver dem i retten endnu, naar og hvis jeg
vaagner helt op!

Med TDC's logik, saa stjaeler de nu mine indlaeg
(baade dem der er off-topic og brud paa fundsatsen og dem der
ikke er, fra nnyhedsgruppe netvaerket, i det her tilfaelde
google' s news server(Gooogle Groups) der virker med et http
interface/brugerflade og saetter dem ind paa TDC's News server!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-11-11 12:35

On 3 Nov., 19:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> google' s news server(Gooogle Groups) der virker med et http
> interface/brugerflade og saetter dem ind paa TDC's News server!

Saa det kort fortalt, jeg fortaeller sandheden om
DF, nemlig at de er impliceret i foraedderi!
(og de proever at lukke munden paa mig, fordi de ved de
taber en injuirie sag!)

Jeg selv bliver beskyldt for ting der er loegn og bliver
skadet socialt og psykisk, og sagsoeger ikke TDC for
injuirier, fordi jeg er uvaagen pga emdr/programmering,
men jeg har lavet et arkiv fra Giganews der ikke tager imod
eller acceptere cancel/slette beskeder fra tidsrummet det drejer
sig om, det har jeg liggende paa en usb noegle!

Hvorefter jeg skynder mig at proeve at goere beskyldningerne
sande!

"Du skal goere som DF'ere siger, de ved bedre end dig"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-11-11 13:43

On 3 Nov., 19:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sande!
>
> "Du skal goere som DF'ere siger, de ved bedre end dig"

Ja det er naesten helt "Pnic kan notatet" her til aften hvis
man ogsaa tager indlaegget "Nabo Politik" med!

Jeg tror min underbevidsthed vil bevise at jeg ikke er en
idiot, inden BJoernholt og hans kollegaer forsoeger at bevise at
jeg er, ved at goere mig til en!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.jura, dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 03-11-11 21:34

Peter Nicolaysen <peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
> google' s news server(Gooogle Groups) der virker med et http
> interface/brugerflade og saetter dem ind paa TDC's News server!

1. Dine indlæg i nærværende gruppe med statusrapport om din
helbredstilstand er OFF TOPIC i dk.politik og derfor et brud på
netiketten.
2. Når du poster et indlæg på news, hvadenten det sker via TDCs
newsserver, Google Groups eller en helt tredie newsserver, så bliver
indlæggene distribueret til alle de andre newsservere, det er ikke
tyveri!
3. Tag din medicin!
--
Jesper