Tortur Røg!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-11-11 00:39

Det tager emdr/programmering "du skal ødelægge dig selv"
ca. 10 minutter at nedbryde et rygestop!

Det starter med at et billede bliver indsat i den visuelle del af min
hjerne,
foremålet er at fjerne Testosteron, det er ikke smerte signaler til
brainstem og limbicsystem!

Det med at sænke Testosteron ødelægger knogler og hjernemasse!
Der er ellers både Ginseng,E-vitaminer,C-vitaminer og det hele!

Jeg syntes ikke at jeg misbruger ordet tortur, jeg sammenligner med
testikeltrykkeri,
sprænt trommehinde,lim og nål i øret, søm i hovedet, og nål under negl
på storetå,
og noget lyd vanvid lavet af Bjørnholt med noget lige på grænsen at
det hørlige
hvorefter den del af hjernen der analysere lyd bliver sat til at finde
ud af præcis hvad der
bliver sagt og selv udfylde de manglende dele dvs. gøre mening ud af
kaos,
hvorefter forestillings evne bliver koblet på og sat til at udtænke
lyd, det var et mareridt at
fjerne!

OnTopic i dk.politik da det jeg var udsat for var det der skete for
folk det ikke kunne lade sig
gøre at programmere til at stemme DF i slutningen af Halvfemserne(Det
er forædderi,og når de skyldige er sikre på, at dem det går ud over,
allesammen bare bliver til "vanvittige løgnhalse"
hvis det går galt, så gør de det overalt!)

Krydspost:dk.videnskab.psykologi,dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-11-11 01:42

On 2 Nov., 07:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> allesammen bare bliver til "vanvittige løgnhalse" hvis det går galt, så gør de det overalt!)
>
> Krydspost:dk.videnskab.psykologi,dk.politik

Linjeombrydningsproblemer via Google!

I kan slet ikke forstå hvor modbydeligt det er nu at huske hvordan det
foregik,
jeg var programmeret til at stole på personen der gjorde forbrydelsen!

Han sidder og snakker om en person langt væk på den anden side af en
kløft,
jeg sidder og snakker om "hvad drikker møller" og fniser af grin som
en 12 årig!

Der er en grund til at min far døde i 1999, hvordan ville i have det,
hvis jeres afkom bliver
udsat for det jeg har været udsat for?

Nå men, Mareridtet består i, at finde ud af at lade underbevidstheden
og den del af hjernen
der analysere lyd gøre sit arbejde og hjælpe den gøre det!

Høretelefoner med ZZ TOP og det vildeste JapanskeTekno flip fra midten
af Halvfemserne,
viste sig at være løsningen!

Jeg har gjort det så mange gange i 1996/1997/1998 taget
høretelefonerne på mens jeg sidder
ved min computer, sat cd i drevet og hørt musik, følelsen af
høretelefoner på hovedet kombineret
med hukommelse/viden om præcis hvad for noget lyd der er!

Alt andet er misinformation!

Jeg har måtte købe en ny ZZ Top - Afterburner en gang imellem!
Men det var Tekno flippet der gjorde udslaget i starten i kombination
med C&C

Men det vigtigste er følelsen af høretelefonerne på hovedet, den meget
lave vægt af
Sennheiser høretelefoner gav lidt problemer!
Jeg brugte nogle lidt tungere før!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-11-11 02:05

On 2 Nov., 08:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> lave vægt af Sennheiser høretelefoner gav lidt problemer!
> Jeg brugte nogle lidt tungere før!
>
> Krydspost:dk.videnskab.psykologi, dk.politik

Viden om at det egentlig bare er signaler mellem neurons og glia
celler,
lydbølger der sætter trommehinden i svingninger, signal derfra til
hjernen!

Plus leg med Frauenhofer´s ting, den gang det var nyt, VBR da det var
nyt!

Det er bare regnekraft i en biologisk supercomputer

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-11-11 02:55

On 2 Nov., 09:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> nyt!
>
> Det er bare regnekraft i en biologisk supercomputer

Der er et E for meget i Frauenhofer(Fraunhofer)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-11-11 02:47

> [...]
> nyt!
>
> Det er bare regnekraft i en biologisk supercomputer

Det var måden jeg undgik hele den "fælde" hele lyddelen af en
sindsyggørelse
udført af profesionelle, der gør alt det ved mig som de ved de ikke
må!

For at undgå at blive spærret inde for forædderi og senere mord!
(som bjørnholt forsøgte at få mig spærret inde for, men der hvor jeg
bliver optaget på bånd forklare om mordet er det det forkerte rum på
båndet,
fordi jeg fik det indtryk fra Frederikssund politi at min far var død
i køkkenet ikke i stuen!)

Sane Peter