Uffe , Ritt og Co. er ikke pengene værd
Fra : Peter Heide

Dato : 01-11-11 23:20

http://politiken.dk/politik/ECE1438027/handelsminister-uffe-ellemann-og-co-er-ikke-pengene-vaerd/

Enig . Fuldstændig enig !

Bare den sammenstilling af afdankede politiker ; Uffe Ellemann Jensen, Ritt
Bjerregaard, Henning Dyremose,Anne Birgitte Lundholt og Mariann
Fisher-Boel. Hvordan fanden skulle de kunne stå i front for eksportfremstød
.. Tror nærmere det ville have modsat virkning.

Ritt blev interviewet i DR 21 og hun virkede lidt ærgelig ,men egentlig
bedøvende ligeglad ,og det er de andre sikkert også.

Det kunne have givet lidt profil og en lille bonus-ministerløn....men hvad
fanden.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 00:26

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egentlig bedøvende ligeglad ,og det er de andre sikkert også.
>
> Det kunne have givet lidt profil og en lille bonus-ministerløn....men

De begynder da så småt at stramme sig an i regeringen.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Aage Andersen

Dato : 02-11-11 06:25

"Peter Heide" >
> [...]
> bedøvende ligeglad ,og det er de andre sikkert også.
>
> Det kunne have givet lidt profil og en lille bonus-ministerløn....men hvad

Hvornar blev disse højtlønnede stillinger slaaet op. Jeg mindes ikke at have
set dem opslaaet. Hvormange ansøgere kom der? Det ser mærkeligt ud, at det
kun var en flok afdankede politikere, der var kvalificeret til stillingerne.
Var der virkelig ingen yngre ansøgere?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 14:49

"Aage Andersen" <aaan(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærkeligt ud, at det kun var en flok afdankede politikere, der var
> kvalificeret til stillingerne. Var der virkelig ingen yngre ansøgere?

Det er faktisk nogle rigtig gode spørgsmål. Handlede det mere om
kendis-effekt end om hårde kvalifikationer, og som nævnt, blev de stillinger
i det hele taget slået op nogen steder ? Er der potentiale til en ordentlig
fuldblods-skandale i denne her sag ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-11 16:16

> [...]

> Hvornar blev disse højtlønnede stillinger slaaet op. Jeg mindes ikke at
> have set dem opslaaet. Hvormange ansøgere kom der? Det ser mærkeligt ud,

Tja - da de skulle bruge en ny kommiteret til hjemmeværnet slog de faktisk
stillingen op i ca. 24 timer. (tid fra opslag til ansøgningsfrist)

Det fremgik godt nok at de var en ønsket kvalifikation at man var eller
havde været medlem af folketinget; men de opfordrede alle kvalificverede
ansøger uanset køn, race, religion osv. til at søge stillingen.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 08:21

On Tue, 1 Nov 2011 23:20:12 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

> [...]
>bedøvende ligeglad ,og det er de andre sikkert også.
>
>Det kunne have givet lidt profil og en lille bonus-ministerløn....men hvad

Eksport får vi aldrig af ambasadører men altid af varer med lav pris
og høj kvalitet