Civ Bonus Opnået(Det nye Eskremente)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-11-11 09:00

Fra producenten af Skeløjet i fjernsynet, Jordskælv på Haiti og Fuk us
him A!
Ham der kan gøre kaffe i vand!

Quantum Entangelment Peter

Et nyt lavde-punkt i brugen af spooky action at a distance!

En af Karsten Bjørnholts Kollegaer´s afkom har formået
at tilføre en fysisk attraktiv kvindelig bekendt,
ting hun ikke vil og ikke ved noget om to dage i træk!

Godt hjulpet af "Sir B er us" også kendt som Cerberus,
det kvante mekaniske mareridt´s vagthund og Helvedes Fejlsikring!
Og den bedste rng(Random Number Generator) i universet!
(der i gennemsnit rammer en ud af tyve gange for hvert måltid ofrene
indtager)

"Du må ikke hævne dig på de rigtige" og "du må kun hævne dig på dig
selv og dine egne"
er ikke noget Cerberus lider af, desuden er de gravet fri efterhånden!

OnTopic i dk.politik, da Bjørnholt syntes at det er iorden at
programmere vælgerne i
et Demokrati, til at stemme på et bestemt politisk parti!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-11-11 09:07

On 1 Nov., 15:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> programmere vælgerne i et Demokrati, til at stemme på et bestemt politisk parti!
>
> Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

"du skal klø dig selv i røven hver gang du håndtere madvare"

Jeg lavede pizza igår, uden at gøre det, og uden at være opmærksom på
at jeg ikke gjorde det!
(20.000Kr i neutral hånd desinfektion, og 150.000Kr i udsmidte
madvare!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-11-11 09:30

On 1 Nov., 16:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at jeg ikke gjorde det!
> (20.000Kr i neutral hånd desinfektion, og 150.000Kr i udsmidte madvare!)

Før emdr kløede jeg mig i gennemsnit i det område en gang om måneden,
og
det var mens jeg var ved at falde i søvn!

Efter emdr, var det noget helt andet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-11-11 00:46

On 1 Nov., 16:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Før emdr kløede jeg mig i gennemsnit i det område en gang om måneden,
> og det var mens jeg var ved at falde i søvn!
>
> Efter emdr, var det noget helt andet!
>
> Sane Peter

Jeg var lige ved at skrive en opdatering der forklare hvor meget der
er blevet indtaget af tingene!
Men så længe at Bjørnholt og hans kollegaer bare indtager de lort de
er blevet dømt til,
af virkeligheden omkring dem, og holder deres kæft!

Så er det jo egentlig fint nok!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-11-11 03:45

On 3 Nov., 07:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Men så længe at Bjørnholt og hans kollegaer bare indtager de lort de
> er blevet dømt til, af virkeligheden omkring dem, og holder deres kæft!

Jeg er saa heldigvis ikke selv doemt for
noget som helst, og indtager heller ikke "lort"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-11 09:07

On 3 Nov., 10:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg er saa heldigvis ikke selv doemt for
> noget som helst, og indtager heller ikke "lort"
>
> Sane Peter

Det nye eskremente er blevet opdateret og tilføjet en masse
ubehageligheder, direkte fra hukommelsen til sir b, er ting
fra da jeg rensede ud hos hønsene på Egholmvej 28!

Min underbevidsthed og Sir B kan sikkert forklare hvorfor
det drejer som om ting, fra at rense ud ved høns!

Sane Peter