Prøv og kig her-
Fra : kk

Dato : 01-11-11 09:13

http://youtu.be/8Wwb3ql4XmE

Ækelt??
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 12:20

On Tue, 01 Nov 2011 09:12:43 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>http://youtu.be/8Wwb3ql4XmE
>
>Ækelt??

NEJ

Læserbev, forkort frit

Da jeg i 1993 som nylig japansk gift fik lussing af min kone for at
have brugt ordet "geisha" misforståeligt i mine svigerforældres hjem
i Tokyo, indså jeg, at regler dur ikke og kulturkløfter kan være dybe.

Éen gang i vort harmoniske samliv siden da, har jeg selv brugt samme
beskedne vold for ikke at få ryddet op i mine ting, og jeg oplever
mig stadig som Gandhi-agtig pacifistisk.Men min mor havde ildnet sin
svigerdatter op til, at manglende evne til at kassere skal man ikke
respektere, og for mig er ejendomsretten hellig.

Polygami ville jeg aldrig orke, så nettets links om Obedient Wives
Clubs i Malaisia fylder ikke meget i min research.
At gøre mig til dommer over om hvorvidt traffikede glædespiger i
København bør ses som læremestre eller ofre er noget, hvor jeg er HELT
sikker på , at Sokrates-sloganet er relevant: Det eneste jeg ved er,
at jeg intet ved. Bo Warming, Bjelkes Alle 46, KbhN