Metroen: Så skete det igen-igen
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 14:25

Så skete det igen-igen. Mand faldet ned og slået sig halvt ihjel. Utroligt
at de ikke kan lære at sikre den Metro. Gad vide hvor mange flere som skal
komme til skade før der bliver gjort noget ved det...

http://www.bt.dk/krimi/mand-er-faldet-mange-meter-ned-i-metroen

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-11 15:21

On 2011-10-31 14:25, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> at de ikke kan lære at sikre den Metro. Gad vide hvor mange flere som skal
> komme til skade før der bliver gjort noget ved det...

Gør selvmord nemmere (Pentobarbital) så vi slipper for den slags. Stop
al formynderi.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 16:08

> Gør selvmord nemmere (Pentobarbital) så vi slipper for den slags. Stop
> al formynderi.

Kunne du ikke tænke at teste metroen på samme måde som manden her,
Martinse-dumse-numse ? Så vil vi slippe for mere bavl fra din side.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 00:56

On Mon, 31 Oct 2011 15:20:41 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Depression korter nok livet med 15 år

At være grønsag efter fald, der knækker knogler, men hurtig indgriben
redder , gir nok kun lidt mere livsforkortelse

Gammeldags fængsler havde balkon-gange og der var spændt trådnet under
trapperne for at undgå selvmordsforsøg - som sjældent lykkes og det
påskønner lægerne som får job med at lappe på staklen

>Gør selvmord nemmere (Pentobarbital) så vi slipper for den slags. Stop
>al formynderi

Skal pentobarbital sælges af apoteket til din evt teenagedatter, når
hun har kærestesorg - og må hun gemme det og bruge det mod en
millionærkæreste, der nok i fuldskab kan indbildes, at karryretten
ikke er så unormal at det gør noget?

Mon 8 sal er dødeligt for 5% ?

Kan vi stoppe at læger lapper på en der klart ville ud af helvede?

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-11 15:24

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:8lxrq.12709$z92.10937@newsfe07.ams2...
> Så skete det igen-igen. Mand faldet ned og slået sig halvt ihjel. Utroligt
> at de ikke kan lære at sikre den Metro. Gad vide hvor mange flere som skal
> komme til skade før der bliver gjort noget ved det...

Det er altså svært at sikre sig mod folk, der bevidst omgår
sikkerhedsforanstaltninger.

Hvis folk insiterer på at hoppe ned i dybe afgrunde, så kan det ikke
hindres.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 16:07

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er altså svært at sikre sig mod folk, der bevidst omgår
> sikkerhedsforanstaltninger.
>
> Hvis folk insiterer på at hoppe ned i dybe afgrunde, så kan det ikke
> hindres.

Nej det er ikke godt nok. Jeg har gentagne gange i dk.politik påpeget at jeg
finder Metro-konstruktionen unødvendig farlig. Men der skal åbenbart mange
flere lig på bordet før nogen tager det seriøst og gør noget for at sikre
den danske Metro mod disse her fatale fald-ulykker. Det er tragisk at den
danske mentalitet er sådan.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 16:33

On Mon, 31 Oct 2011 16:06:32 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> den danske Metro mod disse her fatale fald-ulykker. Det er tragisk at den

Hvis fjolset BEVIDST er omgået sikkerhedsforanstaltningerne, så vil jeg
ikke kalde det en "ulykke".

Der er jo også fjolser der hopper ud fra høje bygninger. Skal de også
sikres mod selvmords-kandidater.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 19:13

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvis fjolset BEVIDST er omgået sikkerhedsforanstaltningerne, så vil
> jeg ikke kalde det en "ulykke".

Hvis og hvis min røv var spids.

> Der er jo også fjolser der hopper ud fra høje bygninger. Skal de også
> sikres mod selvmords-kandidater.?

Det gør man i nogle tilfælde i for eksempel USA. Det er altså ikke så
usædvanligt at man ikke er lige så ligegyldig og despotisk som du er.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 01:01

On Mon, 31 Oct 2011 16:32:34 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvis fjolset BEVIDST er omgået sikkerhedsforanstaltningerne, så vil jeg
>ikke kalde det en "ulykke".
>
>Der er jo også fjolser der hopper ud fra høje bygninger. Skal de også
>sikres mod selvmords-kandidater.?

Det er intolerant at kalde tabere for fjolser - måske selvmord er
klogt for DEM

Fra : J. Nielsen

Dato : 31-10-11 16:44

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>den danske Metro mod disse her fatale fald-ulykker. Det er tragisk at den

Af alle de idiotiske udtalelser du gennem årerne har underholdt
dk.politik med, tager denne nok førstepladsen. Et stort antal personer
har i årenes løb begået selvmord ved at springe ud fra broer og ud foran
tog. Skal vi nu til at sætte hegn op på broerne og langs banelegemerne?
--

-JN-

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-10-11 19:11

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> personer har i årenes løb begået selvmord ved at springe ud fra broer
> og ud foran tog. Skal vi nu til at sætte hegn op på broerne og langs

Det gør man da i mange andre lande, hvad er problemet, det er da bare at se
at komme i gang de steder hvor man har uheldige erfaringer? Mon ikke det er
netop dig som er den største idiot ? I think so. Prøv at tage til USA og se
hvor meget mere de gør for sikkerhed derovre. Den danske Metro ville næppe
være blevet sikkerhedsgodkendt i USA i sin nuværende form.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 01:03

On Mon, 31 Oct 2011 19:10:52 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>hvor meget mere de gør for sikkerhed derovre. Den danske Metro ville næppe
>være blevet sikkerhedsgodkendt i USA i sin nuværende form.

Vil du bruge ½ natonal budget på at forebygge selvmord og vil det gøre
forskel?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 01:02

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 00:59

> [...]

>den danske Metro mod disse her fatale fald-ulykker. Det er tragisk at den

Hvordan vil du hindre at en østrigsk afsløret Natashafangevogter
hopper ud foran metro og i 90% af tilfældene dræber sig?

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-11 16:20

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:0Qyrq.25201$tk5.8292@newsfe13.ams2...

> Nej det er ikke godt nok. Jeg har gentagne gange i dk.politik påpeget at
> jeg finder Metro-konstruktionen unødvendig farlig. Men der skal åbenbart
> mange

Der er da et fint rækværk som virker så længe man ikke klatrer over det.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 20:35

On Mon, 31 Oct 2011 14:25:23 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>at de ikke kan lære at sikre den Metro. Gad vide hvor mange flere som skal
>komme til skade før der bliver gjort noget ved det...

Mon ikke han lærer at færdes mere forsigtigt i fremtiden

Det er for dyrt at gardere sig mod alle ulykker