Hjælp: Driver til Printer
Fra : Soeren Joergensen

Dato : 13-08-01 13:11

Hej.
Jeg mangler en driver til en laserprinter jeg har købt på auktion.
Det er en Lexmark winwriter 200.
Alle de steder jeg har søgt, har jeg ikke kunnet finde en.
Håber at der er en herinde der kan hjælpe, eller fortælle hvilken anden der
kan bruges.
OS= millennium & 98

--
Mvh...Søren

Fra : Niels Andersen

Dato : 13-08-01 14:51

Hej,

Du kan hente en "upgrade fra win 3.1 driver til 95" her :
http://www.worldowindows.com/drivers.html

Og her finder du en "unchecked version" som hævdes at være til 95 & 98
http://www.driverguide.com/uploads/uploads1/2147.html
eller denne ...
http://www.driverguide.com/uploads/uploads2/1448.html
eller denne ...
http://www.driverguide.com/uploads/uploads3/7169.html

Check også opslyningerne som står her ...
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q138/7/14.asp?LN=EN-US&SD=g
n&FR=0&qry=WinWriter%20200&rnk=1&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=W95

mvh

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-08-01 16:05

Hvis du bruger Google og skriver Lexmark Winwriter 200 driver

så får du et hav af muligheder

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen