Vandretur Nordsverige sommeren 2012
Fra : vandrefalken1976

Dato : 30-10-11 12:22

Jeg søger nogen der har lyst til at komme med på vandretur med telt og
rygsæk, i de Nordsvenske fjelde i sommeren 2012.

Jeg er meget åben overfor hvilket område i Nordsverige, turen skal gå
til.

Har selv 15 års erfaring inden for vandring med telt og rygsæk(både i
grupper og alene), i flere forskellige områder i Nordsverige, for at
nævne et par
områder som jeg har besøgt: Sarek Nationalpark(Skandinaviens sidste
vildmark), Abisko - Kebnekaise området, Vindelfjällens naturreservat
med flere.

Varighed for turen: cirka 14 dage(omkring 11 dage i fjeldet).
Dato: kan fastlægges senere
Krav til deltagere: normal fysik og intet andet
Pris: 4100 (dette dækker rejse tur/retur samt mad under vandreturen og
vandrehjem inden hjemrejse).
Minimum alder: 18 år.

Nedenstående link henviser til regnskabet for turen(så der kan ses at
jeg ikke tjener på turen, tværtimod):
http://www.megaupload.com/?d=H9B41OJU