Socialdemokratiet vil ikke fjerne fattigdo~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 21:28

....for de unge under 25 år. Men fattigdomsydelserne for indvandrere kan de
derimod godt finde ud af at fjerne, ser det ud til. Det stinker langt væk af
social uansvarlighed, og igen, løftebrud fra løftebrudsregeringen.
Skrigeskinken, Mette Frederiksen, skriger ikke så meget mere efter hun selv
har fået en ministertaburet. Hun viser sig som en rigtig
højrefløjs-socialdemokrat. Socialdemokraterne viderefører efter alt at dømme
Lars Løkke Rasmussens socialpolitik i store træk. Det er trist at følge det
her. Det er helt klart at det er Margrethe Vestager som er den egentlige
statsminister, men Helle Thorning Schmidt ser nu ikke ud til at være så
utilfreds endda.

http://politiken.dk/politik/ECE1435273/enhedslisten-kraever-hoejere-kontanthjaelp-til-unge/

Men men men, det skal hun nu nok nå at blive når Harald Børsting tager fat i
kravetøjet på hende i forbindelse med tre-partsforhandlingerne. Her skal der
falde indrømmelser og gør der ikke det, så bliver der storkonflikt på
arbejdsmarkedet. Da det er en reel trussel, så bliver hun jo nok nød til at
tage en snak med Margrethe Vestager. Bare de svage grupper i det danske
samfund havde en lignende magt som LO har det.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Larsen

Dato : 29-10-11 22:29

Den 29-10-2011 22:27, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> tage en snak med Margrethe Vestager. Bare de svage grupper i det danske
> samfund havde en lignende magt som LO har det.

Jeg tror ikke den siddende regering er til at hverken hugge eller stikke
i, de har lagt kursen, og har ikke tænkt sig at holde noget af det de
har lovet, træls for det kommer til at koste dem stemmer på den lange bane.

Men dejligt at de endelig har indset at vores egne faktisk er vigtigere
end alle andre ude fra kommende, dem kan vi hjælpe når vi har
genetableret vores velfærdssamfund igen.

Venlig Hilsen.
A.Larsen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 22:40

On Sat, 29 Oct 2011 23:29:08 +0200, Larsen wrote:

> Jeg tror ikke den siddende regering er til at hverken hugge eller stikke
> i, de har lagt kursen, og har ikke tænkt sig at holde noget af det de
> har lovet, træls for det kommer til at koste dem stemmer på den lange bane.

Det kommer til at koste dem rigtig mange stemmer, at de er så utroværdige
som de er.

> Men dejligt at de endelig har indset at vores egne faktisk er vigtigere
> end alle andre ude fra kommende, dem kan vi hjælpe når vi har
> genetableret vores velfærdssamfund igen.

Jeg tror du har læst forkert.

Fra : A.Larsen.

Dato : 29-10-11 22:42

Den 29-10-2011 23:39, Steen A. Thomsen skrev:

> Det kommer til at koste dem rigtig mange stemmer, at de er så utroværdige
> som de er.

Helt sikkert, de kan nå at vende det, men så skal de i sving hurtigst
muligt.

> Jeg tror du har læst forkert.

Jeg læste bare det K.Larsen skrev, men vil lige kigge på kilden, hvis
det er omvendt, så er det jo skingrende skørt, og endnu et søm i kisten.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 23:05

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det kommer til at koste dem rigtig mange stemmer, at de er så
> utroværdige som de er.

> Jeg tror du har læst forkert.

Jeps.

Fra : A.Larsen.

Dato : 29-10-11 23:07

Den 30-10-2011 00:04, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> Jeps.

Ja, jeg kan godt se jeg læste det forkert, men det er også sidst på dagen.

Helt rigtigt, det er uansvarligt af regeringen og vil bestemt ikke gavne
dem.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 29-10-11 23:47

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
> at tage en snak med Margrethe Vestager. Bare de svage grupper i det danske
> samfund havde en lignende magt som LO har det.

Var det ikke Nyrup der indførte ungdomsydelsen for unge under 25 år i
90'erne?
Så ville det da være lidt mærkeligt hvis sosserne skal afskaffe en
ydelse de selv har indført.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 02:24

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 90'erne?
> Så ville det da være lidt mærkeligt hvis sosserne skal afskaffe en

Poul Nyrup Rasmussen lavede utrolig meget lort angående socialpolitik i hans
regeringstid men den borgerlige regering har gjort det langt værre med god
hjælp fra Dansk Folkeparti. Tilsyneladende er Venstre og Socialdemokraterne
i skarp konkurrence om hvem som kan indføre den værste svinske politik
overfor kontanthjælpsmodtagere. Nu er det imidlertid gået for vidt over
indvandrerne så stort set al den lovgivning som Dansk Folkeparti er mere
eller mindre skyld i, og som især går ud over indvandrere, bliver afskaffet.

Men når det kommer til danskere, så vil regeringen tilsyneladende skide
kontanthjælpsmodtageres manglende rettigheder et stykke, de skal stadigvæk
misbruges i tvangsaktivering. Og de unge under 25 skal stadigvæk spises af
med en sjofel lav kontanthjælp som tvinger de unge ud i nas på
familien/venner og/eller kriminalitet. Det er til at brække sig over. Det
værste er at se skrigeskinken, Mette Frederiksen skrige op om sociale
uretfærdigheder i opposition og lige så snart hun sætter sig på
ministertaburetten, så får piben pludselig en helt anden lyd, så skal alle
de skide arbejdsløse fandme have en over nakken *allesammen*, så ka' de lær'
det, ka' de, de dovne svin. Hun er ekstrem utroværdig, den falske
skrigeskinke.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 02:11

On Sun, 30 Oct 2011 02:23:32 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>de skide arbejdsløse fandme have en over nakken *allesammen*, så ka' de lær'
>det, ka' de, de dovne svin. Hun er ekstrem utroværdig, den falske

   Politisk tæft er at kunne forudse, hvad der sker i morgen, om
en uge og om et år, og samtidig være i stand til at give en plausibel
forklaring på, hvorfor det ikke sker. Winston Churchill

   Ronald Reagan var på mange måder en atypisk politiker. Han
anede intet om at lyve, snyde og stjæle. Han har altid haft en agent
til at ordne den slags for sig. Bob Hope

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 02:09

On Sun, 30 Oct 2011 00:46:38 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]
>90'erne?
>Så ville det da være lidt mærkeligt hvis sosserne skal afskaffe en

   I politik som i sygesengen, kaster folk sig fra side til side,
blot fordi de tror, de vil få det behageligere. Goethe
Pø1   It is by universal misunderstanding that all agree. For if,
by ill luck,people undertood each other, they would never agree,
Charles Baudelaire
pø1   Politik er ikke om at sige sandheden, men om at blive troet .
Machiqavelli
Pø1   Politikeren, der tidligere måtte lære, hvordan man smigrer
konger, må nu lære, hvordan man fortryller, underholder, svindler med
forskrækker eller på anden måde forbløffer vælgernes fantasi George
Bernard Shaw

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 02:07

On Sat, 29 Oct 2011 22:27:43 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>tage en snak med Margrethe Vestager. Bare de svage grupper i det danske
>samfund havde en lignende magt som LO har det.

Fagforeningspampere er arbejdsgiverkæledægger og står i rang nær
MEDIERNE og DEPARTEMENTCHEFERNE of UffeElleman-typer

Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent hovedrollen. Johann
Wolfgang Von Goethe