Dem der smider med affoering!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-10-11 05:46

Det har vist sig at Karsten Bjoernholt syntes at jeg skulle
kloe mig selv i roeven inden og under tilberedningen
af mad!(Bjoernholt / EMDR forbund)

Min underbevidsthed har taget det ilde op,
og jeg er trods alt kvante mekanisk aktiv!

Det har vist sig og jeg har lige faaet det verificeret!
At den ultimative forstads terrorisme i landets historie,
tog ca 5 sekunder, og skaderne og paavirkningens effekt,
har vaeret i generationer!

Bjoernholt hans Kollegaer og deres afkom!
hver tyvende gang saadan ca. er foedevare de indtager
tilsat ting de tror er loegn via spooky action at a distance!

Jeg lyver ikke!
Har der vaere skeloejede paa TV2News og andre steder?
Har der vaeret Jordskaelv paa Haiti?
Fuk us him A!

Pas paa hvem i indtager foedevare med,
Jeg lyver ikke!

Quantum Entangelment og Fez action?
(Det hjaelper saa ikke at stille saadan en hen over)

En ring paa hajerne, en ring paa hjoernen,
kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, enhjoerringen som er mig!
De stoerste tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv!
(Stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes staerke nok,
til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og
samtidig grave sig igennem en singularitet)

Bjoernholt og hans kollegaer kan komme
neutral haand desinfektion i maden!
(hvem ved, det kan vaere det virjker for dem?)

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Nogen der ved om man kan koebe risret(feks Indisk)
med tilsat oksekoeds granulat(Soya baseret) der
er pakket paa samme maade som det fiskeolie man kan
koebe for 18-21Kr i Fakta?

De der plastik holdere, eventuel i dobbel stoerrelse?
(Ris/Krydderi/Granulat - evt fedtstof)
tilsaet kun vand og rapsolie?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-10-11 06:40

On 29 Okt., 13:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er pakket paa samme maade som det fiskeolie man kan
> koebe for 18-21Kr i Fakta?
>
> De der plastik holdere, eventuel i dobbel stoerrelse?

Mens jeg har vaeret uvaagen, siddet og stirret ud luften,
Skrevet lidt ned i nyhedsgrupperne mens aarene har passeret,
er der sket det saa mange gange i loebet af hver eneste dag,
at jeg er gaaet ud i koekkenet, har haeldt vand i min kop fra
en vand flaske,har stillet koppen ind i microboelge ovnen,
taget den ud, kommet instant kaffe i!

gaaet ind og sat mig ned!
(torteret fuldstaendig vanvittigt paa et niveau naesten
ingen har proevet)

nogen gange har jeg taget kaffe ud af microboelge ovnen
uden at komme det i foerst eller bagefter, andre gange
har jeg forsoegt at skjule det for mig selv, eller kommet
det i foerst og forsoegt at overbevise mig om at det
var saadan jeg gjorde til at starte med!

Men det jeg ville, var egentlig en kop ren kaffe!

Alle Religioese mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-10-11 06:58

On 29 Okt., 14:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> var saadan jeg gjorde til at starte med!
>
> Men det jeg ville, var egentlig en kop ren kaffe!
>
> Alle Religioese mirakler er kvante mekanik!

Det er sjovt nok til dels BW' s "bae kavalakade gennem aarene"
diverse skriverier om det og en nyglig artikel der blev linket
til om Bo Warming der har faaett min underbevidsthed til
at saette forbindelse mellem mennesker jeg er rasende paa
og affoering og udtalelsen "du skal blive det du hader"
hvilket er en primat der sidder i et trae og slynger affoering
efter andre hele dagen lang!

Desuden goer det ogsaa en del for folks religion!

Sane Peter(Say it aint Peter reaktionen, har taget
en del aar at opbygge i dk.politik!)

Tyrens stjernetegn 25 April

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-10-11 08:19

On 29 Okt., 14:58, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> efter andre hele dagen lang!
>
> Desuden goer det ogsaa en del for folks religion!
>
> Sane Peter(Say it aint Peter reaktionen, har taget

Man kan koebe en pose udmaerkede chips(Sourcream & Onion)
for 8kr(175g) de er godt nok stegt i Solsikke olie istedet for
Raps olie og en pakke ch.....chips og en vitamin pille!
(burde goere det) evt. kan lugten jo advare om eventuel
religion i naerheden!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 15:51

On Sat, 29 Oct 2011 04:45:42 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Det har vist sig at Karsten Bjoernholt syntes at jeg skulle

Forklar hvad han har med politik at gøre - ingen på ng kender ham

FANGER I FÆNGSLER kaster ofte deres afføring mellem tremmer mod
fangevogtere - hvem ellers?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-10-11 22:19

On 29 Okt., 15:51, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Forklar hvad han har med politik at gøre - ingen på ng kender ham
>
> FANGER  I FÆNGSLER kaster ofte deres afføring mellem tremmer mod
> fangevogtere - hvem ellers?

Han har det med politik at goere at han syntes at han skal programmere
og bestemme hvad vaelgerne
skal stemme naar der er valg!

Naa jeg skal vist til at goere rent paa mit koekken gulv idag, efter
min underbevidsthed har
gjort noget med instant kaffe pulver og ajax rengoerings middel, der
muligvis har paavirket
min bevidsthed til at skrive de overstaaende indlaeg i denne traad,
det har set saadan ud paa
koekken gulvet i et stykke tid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-10-11 09:51

Peter Nicolaysen skrev:

> [...]
> muligvis har paavirket
> min bevidsthed til at skrive de overstaaende indlaeg i denne traad,

Ja, nu er det saa verificeret, Karsten Bjoernholt og hans Kollegaer
spiser tingene de er blevet doemt til!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.jura,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter