Fodlænke til 12årige afskaffes - øv
Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 09:45

Fodlænke til 12årige afskaffes - øv

JP overskrifter 29.10 som ovenfor (dog uden "øv")
For en S-minister har ville spare 2½ mio kr ved at bortspare
elektronisk fodlænke

Kontrollen sku ha været brugt til at tjække, at ungepålæg overholdes

Beslutningen er tragisk, for elektronisk overvågning er billig i drift
og har enorme muligheder for at mindske vold.
Så lad os håbe, at det ikke er en strømpil om fremtiden

En grønlænder har netop sparket en landsmand ihjel og burde efter
fængsling have forbud mod at opholde sig hvor hans fjender bor.
Det er nok især grønlændere
Som supplement til bøder og andre tiltag, bør der sættes enormt og
bredsperktet ind, med denne billige elektronik

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-11 11:54

On 2011-10-29 10:44, Bo Warming wrote:
> Fodlænke til 12årige afskaffes - øv

Velmener-symbolpolitik der viser hykleri

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-10-11 14:25

"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

>Velmener-symbolpolitik der viser hykleri

Hvorfor? Det er ganske fornuftigt ikke at ville sætte fodlænker på
12-årige - det er jo børn, men du er måske også børnehader?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:29

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> "Martin Larsen" skrev i meddelelsen

> Hvorfor? Det er ganske fornuftigt ikke at ville sætte fodlænker på
> 12-årige - det er jo børn, men du er måske også børnehader?

Man skulle hellere sætte fodlænke på højrerabiate skvatmåse, så de ikke
render ud og laver ballade ved fodboldstadioner m.v.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-11 14:49

On 2011-10-30 14:28, Arnes Kimseboy (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote nothing:
> "Arne H. Wilstrup"<nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

Det har aldrig været brugt. Hvis en sjælden udansk psykopattype skulle
dukke op er det da mere humant end at spærre ham inde - ikk'

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 14:50

On Sun, 30 Oct 2011 14:28:53 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Man skulle hellere sætte fodlænke på højrerabiate skvatmåse, så de ikke
> render ud og laver ballade ved fodboldstadioner m.v.

Hvorfor mener du at fodbold-volds-aberne er højrerabiate.?

Eller at for den sags skyld overhovedet kender forskel på højre og
venstre.?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 14:51

On Sun, 30 Oct 2011 14:25:26 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Hvorfor? Det er ganske fornuftigt ikke at ville sætte fodlænker på
> 12-årige - det er jo børn, men du er måske også børnehader?

Hvad er der i vejen med fodlænker til 12-årige forbrydere, i modsætning til
at spærre dem inde.???

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 15:27

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med fodlænker til 12-årige forbrydere, i
> modsætning til at spærre dem inde.???

Hvad er der i vejen med fodlænker til små voldelige højrerabiate hooligans ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 16:44

On Sun, 30 Oct 2011 15:27:20 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med fodlænker til små voldelige højrerabiate hooligans ?

Lige så lidt som til små voldelige venstrerabiate autonome.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 18:07

> Lige så lidt som til små voldelige venstrerabiate autonome.

Det vil sige at hvis små voldelige venstrerabiate autonome fik fodlænke på,
så vil du være med på at små voldelige højrerabiate hooligans fik fodlænke
på også ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 18:59

On Sun, 30 Oct 2011 18:07:07 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det vil sige at hvis små voldelige venstrerabiate autonome fik fodlænke på,
> så vil du være med på at små voldelige højrerabiate hooligans fik fodlænke
> på også ?

Kriminelle voldspsykopater bør man have check på, uanset hvor gamle de er
og uanset om de er højre eller venstrerabiate.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 21:41

> Kriminelle voldspsykopater bør man have check på, uanset hvor gamle
> de er og uanset om de er højre eller venstrerabiate.

Det er altså et ja ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 22:59

Er du tungnem.?

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=tungnem

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 23:14

On Sun, 30 Oct 2011 22:58:48 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Er du tungnem.?
>
>http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=tungnem

Tag hellere og googl ELEKTRONISK FODLÆNKE og se hvor let blød og handy
den er - det er ikke en straf men en kærlig hjælp

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 23:15

> Er du tungnem.?

Altså et ja, går jeg ud fra (du er jo ikke meget for at svare klart) ?! Det
er godt, frem med fodlænkerne, nu er der en masse små voldelige højrerabiate
kvajpander som skal fikseres i eget hjem.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 23:18

On Sun, 30 Oct 2011 23:14:33 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Altså et ja, går jeg ud fra (du er jo ikke meget for at svare klart) ?!

Hvad var der ved "UANSET om de er højre eller venstrerabiate", som du ikke
fattede.?

> Det
> er godt, frem med fodlænkerne, nu er der en masse små voldelige højrerabiate
> kvajpander som skal fikseres i eget hjem.

Der er vel MINDST lige så mange små voldelige venstrerabiate kvajpander,
der kvalificerer sig til en fodlænke.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 23:49

> Hvad var der ved "UANSET om de er højre eller venstrerabiate", som du
> ikke fattede.?

Hvor vidt at de skulle have en fodlænke på eller ej. Her bliver du lidt lang
i spyttet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 00:18

On Sun, 30 Oct 2011 23:49:11 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hvor vidt at de skulle have en fodlænke på eller ej. Her bliver du lidt lang
> i spyttet.

Gaaab. Du fatter det jo ikke engang, selvom det bliver skåret ud i pap.

Fra : @

Dato : 31-10-11 20:00

eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Det er altså et ja ?

man må dog have med at der i DK findes langt flere venstresnoede
voldsaber end højre ditto

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-11-11 17:02

"@" skrev i meddelelsen news:hvrta7l12huoh034vkltjs6uj3pg49iphs@4ax.com...

>man må dog have med at der i DK findes langt flere venstresnoede
>voldsaber end højre ditto

Tværtimod - det forholder sig lige modsat.

Fra : @

Dato : 01-11-11 18:56

On Tue, 1 Nov 2011 17:01:52 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>Tværtimod - det forholder sig lige modsat.

AHW tåbelig og uvidende som altid

http://www.b.dk/din-mening/volden-paa-venstrefloejen
Første billede er forfølgelsen af Pia Kjærsgaard på Christiansborg
slotsplads. Det var som bekendt tirsdag 2.oktober, hvor Folketinget
trådte sammen, og der nede på slotspladsen var en stor demonstration.
Pia Kjærsgaard gik derned for at tale med demonstranterne, men blev
chikaneret og generet så groft af unge fra SFU og Enhedslisten, at
hendes sikkerhedsvagter bad hende om at søge ly bag Christiansborgs
mure. Af sikkerhedshensyn. For ikke at risikere yderligere og grovere
overfald.

Der er ingen politiker fra SF, De Radikale eller Enhedslisten, der er
blevet forfulgt og drevet væk fra en demonstration på slotspladsen af
VU, KU eller DFU. Volden er på venstrefløjen. Gadens terror
praktiseres af de håbefulde unge fra SFU og Enhedslisten, og når Pia
Kjærsgaard gør Villy Søvndal opmærksom på det, eksploderer han i hult
og tomt raseri på Folketingets talerstol.

Lars Hedegaard har med rette paralleliseret forløbet med nazismens
gadeterror i Tyskland. De autonomes adfærd minder slående og
uhyggeligt om SAs voldsudøvelse i Weimarrepublikkens sidste år, hvor
andre end nazisterne ikke kunne demonstrere på gaderne – ikke uden at
risikere at blive slået ned og i nogle tilfælde slået ihjel.

Sådan er tilstandene i dagens Danmark. Og næsten værst af alt: Denne
uhyggelige vold på venstrefløjen ties ihjel. Der har ikke været store
overskrifter i dagbladene. TV har været tavs om dette politiske
mordforsøg. De autonomes blodige færden interesserer ikke
journalisterne.

Jeg spørger: Er det ikke på tide, at vi vågner til sandheds
erkendelse? Er det ikke på tide, at gadens terror mødes af et
beslutsomt forsvar for lov og ret?

http://www.modstand.nu/artikler/2009-01-06/%C3%A5ret-der-gik-1-venstrefl%C3%B8jen-vold-og-trusler
Indvandrerurolighederne var dog intet i forhold til hvad Venstrefløjen
kunne præstere. Således smadrede venstrefløjens stormtropper ved flere
lejligheder vor hovedstad. De satte København i brand og smadrede for
over 100.000.000 kr. Efterfølgende blev de autonome, med
socialdemokraterne i spidsen, belønnet for deres hærgen, med et gratis
”ungdomshus”.

Også i Århus blev ekstremisterne, igen med socialdemokraterne i
spidsen, belønnet med et ”ungdomshus”, som de blandt andet har brugt
til optræning af næste generation af voldsparate ”aktivister”. Således
kunne Jyllandsposten berette om hvordan de ”unge” fra huset bevæbnede
sig og Junikredsen har i flere afslørende artikler, afsløret hvorledes
det århusianske ungdomshus er blevet et arnested for vold. Vederfølner
selv har da også tidligere beskrevet, hvorledes aktivister fra Huset
blev trænet i at tæske deres modstandere med køller

Foreningen har da også på egen krop oplevet truslerne og volden fra
venstrefløjen. Således blev en gruppe teenage-piger fra foreningen
overfaldet og gennembanket, med det resultat, at den ene af pigerne
mistede flere tænder. Ligesom en repræsentant fra foreningen, måtte
flygte fra noget som bedst kan beskrives som et bagholdsangreb. Disse
angreb samt flere andre havde det til fælles at de var politisk
motiveret og udført af venstrefløjen.

Noget fornuftigt kom der dog ud af venstrefløjens stormtropper. I
foråret blev Enhedslistens samarbejde med tæskeholdet antifascistisk
aktion (AFA) afsløret. Nedenstående flyer, hvor de selv leverede
beviserne, blev omdrejningspunktet for megen medieomtale af
Enhedslisten og deres voldelige samarbejdspartnere.

http://ekstrabladet.dk/112/article1307141.ece
En ung mand med tilknytning til den yderste venstrefløj er i dag
blevet varetægtsfængslet i 24 dage i en sag, der handler om vold og
økonomisk støtte netop til grupper på den yderste venstrefløj.

http://konservativreaktion.blogspot.com/2008/05/langballe-overfaldet-vold-og-venstreflj.html
ifølge JP var Langballe lige gået ud fra et værtshus, hvor en af disse
autonome fik øje på ham. Langballe betegner ham selv som en bums, men
senere i artikel fremgår det, at han har relation til miljøet omkring
ungdomshuset.

Den gamle mand blev slået indtil han styrtede om, og da han var væltet
slog den autonome videre. Først da værtshusets gæster opdagede det
kunne han standses. Men dermed var det ikke gjort.

For hele selskabet måtte foretrække fra beværtningen, idet den
autonome var gået til sine ungdomshusvenner for at hente et regulært
tæskehold.

Den yderste venstrefløj har således introduceret den politiske vold
igen. Før var den isoleret til de daglige ligegyldige kampe med den
yderste højrefløj. Men med overfaldet på Langballe er den tilbage og
her har vi vel endda kun set starten. I det fjerne ser vi skyggerne
fra 30erne blive aktuelle igen.
Også dengang overfaldt socialister borgerlige taler ved offentlige
møder, kastede med sten efter konservative og oprettede paramilitære
tæskehold.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-11-11 20:50

"@" skrev i meddelelsen news:8p80b7l8hih8i17o2jf7cvkfmavcscu8bo@4ax.com...

>AHW tåbelig og uvidende som altid

Næ, jeg er både klog og begavet som altid - misundelse er dog en grim ting.
At du ikke kan følge med er imidlertid ikke mit problem.

> [...]
>hendes sikkerhedsvagter bad hende om at søge ly bag Christiansborgs
>mure. Af sikkerhedshensyn. For ikke at risikere yderligere og grovere

Sikke noget sludder- du henter en artikel fra 2007 og forsøger at slå plat
på situationen. Jeg var tilfældigvis til stede i år og der var ingen
optøjer eller noget der blot ligner, så at du må ty til en artikel fra 2007,
altså for mere end fire år siden, vidner om at det er din uvidenhed der er i
spil her. Det er fantastisk at du ikke kan gøre det bedre end som så, men
det er jo dine sædvanlige manipulationer du har gang i her.

At Krarup, som har skrevet artiklen, heller ikke dengang anede hvad han
talte om, er såmænd ikke noget nyt. Hvorfra vidste han fx at det var SFU og
Enhedslisten der var på færde? Nej, vel! Det er det sædvanlige spin og løgn
som DF er kendt for - godt vi slap af med den skovl. Desværre burde
danskerne have tænkt sig bedre om da de valgte at stemme -endnu en gang - på
Dansk Fremmedhaderparti, men at fremkomme med en artikel der er skrevet for
flere år siden for at forsøge at finde forargede proselytter til endnu en
gang at lufte deres synspunkter her, er lidt for tynd. Det vidner om din
egen dumhed at du ikke tror at vi andre kan læse hvad der faktisk er skrevet
og hvornår den pågældende avis har bragt artiklen.

> [...]
>Kjærsgaard gør Villy Søvndal opmærksom på det, eksploderer han i hult
>og tomt raseri på Folketingets talerstol.

Pladder og vrøvl. Det er som sagt en gammel nyhed -mere end fire år gammel,
og i år var der overhovedet ingen demonstrationer i den anledning, så lad
være med at dumme dig yderligere. Og hvis du endelig får stavet dig igennem
artiklen vil du vide at den er bragt den 26. oktober 2007, hvor prælaten
skriver at han vil henvende sig til justitsministeren når folketinget træder
sammen. Hallo! Den 26.oktober? På det tidspunkt har Folketinget været trådt
sammen forlængst. At han heller ikke har styr på begreberne er da ikke noget
der kan undre.

> [...]
>
>Jeg spørger: Er det ikke på tide, at vi vågner til sandheds
>erkendelse? Er det ikke på tide, at gadens terror mødes af et

Pladder og hykleri. Jeg har lyst til at tilføje et piv, piv -hvor har du det
hårdt når du må opfinde episoder fra mere end 4 år tilbage for at
understøtte dit vås.

> [...]

>beviserne, blev omdrejningspunktet for megen medieomtale af
>Enhedslisten og deres voldelige samarbejdspartnere.

Endnu en artikel fra en højrerabiat organisation som ingen ved sine fulde
fem kan tage alvorligt.

> [...]
>Også dengang overfaldt socialister borgerlige taler ved offentlige
>møder, kastede med sten efter konservative og oprettede paramilitære

Jeg tager personligt afstand fra vold - at der findes nogle fjolser -
inklusive dig selv - der truer folk med tæsk eller andre repressalier er
naturligvis ikke i orden, men at udstrække det til alle på venstrefløjen som
om de alle er tilhængére af nogle få idioters gøren og laden i det regi, er
et udtryk for den sædvanlige form for intolerance som højrefjolserne på det
yderste højre - som du selv tilhører - vælger at fokusere på.

Nej, Arcana -jeg er hverken uvidende eller dum - og jeg er, til din store
fortrydelse - i stand til at læse indenad, hvilket du har bevist at du ikke
er.

Fra : @

Dato : 02-11-11 15:15

On Tue, 1 Nov 2011 20:50:12 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>understøtte dit vås.

>Endnu en artikel fra en højrerabiat organisation som ingen ved sine fulde

og igen blev overlæreridioten sat til vægs -

det er påvist at politisk vold i Danmark udelukkende er et fænomen
blandt venstreorienterede -

Wilstrup har jo ikke kunnet komme med et eneste eksempel på at
ventreorienterede toppolitikere er blevet angrebet -

OG

hvem var det lige der lukkede de voldsaber ind på "borgen" som
overfaldt vores daværende statsminister og udenrigsminister?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-11-11 22:05

"@" skrev i meddelelsen news:huj2b7h8ug4h1b585mu38gg352r2d8tnv8@4ax.com...

>og igen blev overlæreridioten sat til vægs -

Virkelig? Hvordan er det at jeg personligt tager afstand fra vold er lig med
at jeg blev sat til vægs? Mon ikke det snarere er dig, voldsforherliger, der
er sat til vægs - ikke en eneste gang kunne du jo forholde dig til at det
var oldgamle nyheder du serverede som et eksempel på at nogle voldsmænd
opførte sig voldeligt. Ikke en eneste gang forholdt du dig til et simpelt
spørgsmål om hvordan Krarup kunne "spotte" at de pågældende var
venstreorienterede. Næ, du blev sat til vægs så grundigt at du ikke en gang
selv opdagede det - og det siger en hel del om dit sløve sind.

>det er påvist at politisk vold i Danmark udelukkende er et fænomen
>blandt venstreorienterede -

Nej, det er ikke påvist noget steds. Du "glemmer" rent de nynazistiske
optøjer og voldsepisoder som har floreret i aviserne og medierne i det hele
taget gennem årene - du "glemmer" de overgreb på venstreorienterede
partikontorer med bomber etc. som nynazister og andre højrefjolser har
foretaget - så nej, det er ikke et fænomen blandt venstreorienterede, men
blandt højreorienterede - og du er en af dem.

>Wilstrup har jo ikke kunnet komme med et eneste eksempel på at
>ventreorienterede toppolitikere er blevet angrebet -

Det er ikke et kritierium for at der er begået vold af de højreorienterede.
Og jeg gider ikke bladre diverse blade igennem for at finde en eller anden
episode som den du efterlyser - jeg behøver skam heller ikke at ty til
gamle nyheder for at understrege min foragt for vold -

>OG
>
>hvem var det lige der lukkede de voldsaber ind på "borgen" som
>overfaldt vores daværende statsminister og udenrigsminister?

At der er folk der er tåber, er ikke det samme som at alle er tåber - men du
griber efter et halmstrå for at finde et eller andet eksempel som du så kan
forsøge at udbrede til at skulle gælde alle - det er en tynd gang snik-snak,
du forsøger her. Hvem kan dog tage dig alvorlig udover dine proselytter
blandt de løsslupne Vridsløsefanger du dyrker.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 02-11-11 23:09

On Wed, 2 Nov 2011 22:04:52 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nej, det er ikke påvist noget steds. Du "glemmer" rent de nynazistiske
> optøjer og voldsepisoder som har floreret i aviserne og medierne i det hele
> taget gennem årene

Der mangler nogle eksempler her.

> - du "glemmer" de overgreb på venstreorienterede
> partikontorer med bomber etc. som nynazister og andre højrefjolser har
> foretaget

Var det ikke noget om at det var fumleri med en hjemmelavet bombe.?

> - så nej, det er ikke et fænomen blandt venstreorienterede, men
> blandt højreorienterede - og du er en af dem.

Mangler stadig bare ET eksempel på det.

> Det er ikke et kritierium for at der er begået vold af de højreorienterede.

????

> Og jeg gider ikke bladre diverse blade igennem for at finde en eller anden
> episode som den du efterlyser - jeg behøver skam heller ikke at ty til
> gamle nyheder for at understrege min foragt for vold -

ROTFLMAO.

Som sædvanlig "gider" Wilstrup ikke at dokumentere sine påstande.

> At der er folk der er tåber, er ikke det samme som at alle er tåber

Det er der da heller ingen der har påstået.

> - men du
> griber efter et halmstrå for at finde et eller andet eksempel som du så kan
> forsøge at udbrede til at skulle gælde alle

IGEN. Der er INGEN der påstår at det gælder ALLE.

> - det er en tynd gang snik-snak,
> du forsøger her. Hvem kan dog tage dig alvorlig udover dine proselytter
> blandt de løsslupne Vridsløsefanger du dyrker.

Og som sædvanligt afsluttet med en gang mudderkast.

Fra : @

Dato : 03-11-11 08:56

<nixen@bixen.invalid> wrote:

>Det er ikke et kritierium for at der er begået vold af de højreorienterede.

altså fremkommer du med tåbelige påstande som er uden hold i
virkeligheden

>At der er folk der er tåber, er ikke det samme som at alle er tåber - men du
>griber efter et halmstrå

næh,

jeg kom med en hel flok eksempler på voldelige venstreorienterede-

du kommer som vanligt udelukkende med sludder og vrøvl

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-11-11 19:44

"@" skrev i meddelelsen news:d4i4b7pjjid2df2mvk267p0h7drh43b13o@4ax.com...

>altså fremkommer du med tåbelige påstande som er uden hold i
>virkeligheden

Tværtimod - jeg nævner blot at jeg ikke gider at søge tilbage i de
mediemæssige annaler for at tilfredsstille dig - og jeg vælger bestemt ikke
at fremhæve gamle nyheder som nye, og det har du slet ikke kommenteret -
ergo blev du atter sat til vægs her.

>næh,
>
>jeg kom med en hel flok eksempler på voldelige venstreorienterede-
>
>du kommer som vanligt udelukkende med sludder og vrøvl

Hvis det er sludder og vrøvl at være uenig med dig, så påtager jeg mig gerne
den ære.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 23:02

<nixen@bixen.invalid> wrote:

>"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

>Hvorfor? Det er ganske fornuftigt ikke at ville sætte fodlænker på
>12-årige - det er jo børn, men du er måske også børnehader?

At påsætte en spinkelt hudfarvet plastholder til let radiosender på en
teenagers ankel, der har hærværket, lemlestet, stjålet og voldtageet

er ikke at smede en tung jernlænke til Kronborgs Kasematter

Som jeg har forklaret tænker han kun over det et par gange i døgnet og
for nogle kan mobiltelefonen klare jobbet ved at man ved hvor de er
og de skal ringe til en pensioneret betjent daglig

Nej os der så lempeligt vil bringe skolelærenes affaldsproduikter,
bøllerne, på rette vej vi er KÆRLIGE

Men hvor mange kriminelle har din undervisning skabt, AHW ?