Vil muslimer altid være teknisk bagud?
Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 09:18

Vil muslimer altid være teknisk bagud?

Måske USA har designet computere og mobiltelefoner, så det er legende
let gradvis at lære for alverdens teenagere , så at muslimer kan følge
med, hvad var svært med skolefysik og skolematematik som forudsætning
for ingeniøruddannelse

I teenagealderen bliver dansk og muslimsk kultur vistnok mere og mere
ens og firmaernes elektronik gir nok mere integrering end velmenernes
integrations-projekter nogensinde kunne

Det brugervenlige moderne elektronik-design rummer ikke de hæmninger
som min universitetsuddannelse havde for nogle unge

Selv er jeg i min høje alder blevet lidt _IT-analfabet_ og skammer mig
over denne særlige "senil-demens-type" som måske ku ha været
forebygget, havde jeg hanket op i mig selv og skaffet mig venskabelige
forhold til lejere og afkom, så jeg ku få hjælp, når behov
Jeg ville betale meget for at få telefonnummer på en, som jeg ku
ringe til om spørgsmål og betale fyrsteligt pr time. Bo Warming,
35861000