Ibm Netfinity Cpu upgrade
Fra : Daniel Jensen

Dato : 13-08-01 12:05

Hej!
Jeg har en ibm netfinity 3000 (model 8476-41x) med en p2 slot one450 mhz
processor. Her den anden dag sad jeg og lurede lidt på ibm support
hjemmeside og faldt over en ny bios opdatering. Uddrag fra readme.txt:

Add new cpu patch for the C-Step Coppermines (speeds up to 850 MHz)

Det bringer mig til mit spørgsmål ;) Betyder dette at jeg rent faktisk kan
putte en p3 850 mhz i min maskine eller tager jeg helt fejl, jeg har ledt
efter information på nettet men synes ikke rigtig jeg kan finde noget så jeg
håber at en her måske kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen

Daniel Jensen