Endnu mere af DF´s Svineri!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-10-11 09:30

Jeg laante en cigaret af min nabo, det der er pointen, er at
jeg faar det bedre af det!

Ikke af at laane cigaretter, men af at oedelaegge mig selv socialt,
altsaa i andre menneskers oejne!

Det er emdr/programmering, jeg tror jeg er ved at have fat i det
vaerste,
nu maa jeg se om jeg bliver uvaagen af ikke at vaere paa roeven naar
jeg graver
mig fri oekonomisk!

Det er udtalesen Karsten Bjoernholt kom med i 2007 "Skub ud"
i kombination med noget han sagde i 2003, "det er det andre mennesker
mener der betyder noget"

Den med "skub ud" er en del af at fjerne en "virtuel stopklods" der
skulle
standse "Du skal vaere oekonomisk uansvarlig" og
"Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"
indtil den der virtuelle stopklods skulle fjernes og jeg oedelaegges
oekonomisk!

dvs. det har taget fra 2007 til nu for programmering at oedelaegge mig
oekonomisk,
jeg har paa fornemmelsen at stoerrelsen af min formue har vaeret
ligegyldig!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Sane Peter

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:20

Den 28-10-2011 17:30, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
> oekonomisk,
> jeg har paa fornemmelsen at stoerrelsen af min formue har vaeret

Undskyld, men jeg tror ikke jeg forstår hvad det har med DF eller
politik at gøre.

Er det rygeloven eller afgifterne på tobak du snakker om?

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:29

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-10-11 02:00

On 28 Okt., 18:20, Larsen <use...@stofanet.dk> wrote:

> Undskyld, men jeg tror ikke jeg forst r hvad det har med DF eller
> politik at g re.
>
> Er det rygeloven eller afgifterne p tobak du snakker om?- Skjul tekst i anførselstegn -

Det drejer sig om at gaa med til noget emdr for at se om det kan
afhjaelpe en depression,
og istedet blive forsoegt programmeret til at stemme paa det politiske
parti DF,
eftervirkningerne og tilsvinelsen der har varet i tretten aar!

ps. jeg kan se at patientforsikringen har haft kigget paa mig i cpr
registeret
www.cpr.dk(registerindsigt goer man kan se oplysningerne om en selv og
hvem der
tilgaar dem, faar tilsendt opdateringer osv. man kan logge paa med
Nemid!)

Sane Peter