Bangkok mangler toilet-papir
Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-11 13:57

Kan det passe at thai-personer har glemt at bruge lidt avispapir eller
blade hvis butikken ikke har toiletpapir

Jeg tror at nyhedsskaberne overdriver vildt

Vedr vore egne gamle skal vi holde fast i at alt er OK

Lort er ikke giftigt så bare folk får det VÆKså skidt pyt om det sker
"efter bogen"

Bleer er virkelig fremmedgørende og pludselig mister folk al evne til
aat tænke flexibelt - lad ikke hjælp gå over gevind

Det gir skøn selvtillid pr selvhjulpenhed at vide at hvis man bliver
handicappet, kan man klare sig primitivt

Fra : kk

Dato : 28-10-11 18:57

Efter mange tanker skrev Bo Warming:
> [...]
>
> Det gir skøn selvtillid pr selvhjulpenhed at vide at hvis man bliver
> handicappet, kan man klare sig primitivt

Må jer foreslå, at du tager initiativ til en indsamling af
marmeladeglas, som du derpå sender til Thailand, så har de noget at
skide i og behøver ikke at bruge våde bleer.
Vorherrebevares.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 00:41

On Fri, 28 Oct 2011 19:57:25 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Må jer foreslå, at du tager initiativ til en indsamling af
>marmeladeglas, som du derpå sender til Thailand, så har de noget at
>skide i og behøver ikke at bruge våde bleer.
>Vorherrebevares.
I en storby hvor de vader rundt i vand til anklerne er mangelvaren nok
klude og avispapir, ikke glas

Nogle dele af millionbyen er dog slet ikke oversvømmet

Vigtigst er at tænke flexibelt og det ved jeg at de er gode til i
uulande

Fra : Jet

Dato : 28-10-11 13:35

On 28 Okt., 15:56, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Det gir skøn selvtillid pr selvhjulpenhed at vide at hvis man bliver
> handicappet, kan man klare sig primitivt

Jeg kender én der ikke bruger WC-papir, han har købt et brusehoved i
Lidl med indbygget spuler og når personen er færdig går han direkte i
bad
og bliver vasket og spulet, hvormange gør det ?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 00:59

On Fri, 28 Oct 2011 12:34:42 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

> [...]
>bad
>og bliver vasket og spulet, hvormange gør det ?

Ja med det rette brusehoved udføres lynhurtigt "lavement" og nogle
bøsser er sippede mht renlighed

Din ven har GOD TID

Jeg har fra gratisaviser RIGELIGT MED AVISPAPIR

Ingen grund til at foragte den ene eller de anden utradiionelle
løsning

FOLK VED HVAD ER godt for DEM SELV - fantasi er godt